Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Jeg gjorde ikke
Jeg gjorde ikke
Det må have været rart ikke at gøre.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tøs85 skriver: Jeg er begyndt at svede mere nu og er i 30. Uge, men synes først det er for nyligt det er kommet..
Jeg er begyndt at svede mere nu og er i 30. Uge, men synes først det er for nyligt det er kommet..
Slet ikke i starten af graviditeten ?
Anonym skriver: Det må have været rart ikke at gøre.
Havde faktisk ingen bivirkninger overhovedet under hele graviditeten og spillede håndbold ind til jeg var 22 uger henne
Anonym skriver: Tak skal du have. Jeg håber det meget, da dette er sidste forsøg inden insimenering.
Tak skal du have.
Jeg håber det meget, da dette er sidste forsøg inden insimenering.
Nå sådan...jamen så håber jeg virkelig for dig at det er lykkedes
Baagøe skriver: Havde faktisk ingen bivirkninger overhovedet under hele graviditeten og spillede håndbold ind til jeg var 22 uger henne
Hold da op, det var flot.
Amandas-mor skriver: Nå sådan...jamen så håber jeg virkelig for dig at det er lykkedes
Tak skal du have. Jeg har mine tvivl, men stadig et lille håb.
Frøken J. skriver: Ved hvad du mener! Jeg har ikke døjet med det under hverrken sidste eller denne graviditet, til gengæld havde jeg mange store svedtur om natten de første uger efter fødslen, jeg vågnede de fleste morgener FULDstændig fugtig og våd på kroppen, og sengen våd af sved. Det er fandme klamt! Sov på håndklæder
Ved hvad du mener! Jeg har ikke døjet med det under hverrken sidste eller denne graviditet, til gengæld havde jeg mange store svedtur om natten de første uger efter fødslen, jeg vågnede de fleste morgener FULDstændig fugtig og våd på kroppen, og sengen våd af sved. Det er fandme klamt! Sov på håndklæder
Anonym skriver: Hold da op, det var flot.
Ja, jeg føler omgiv også utrolig priviligeret og kunne også være i mit eget tøj gennem hele graviditeten, så det var perfekt!
Baagøe skriver: Ja, jeg føler omgiv også utrolig priviligeret og kunne også være i mit eget tøj gennem hele graviditeten, så det var perfekt!
Hold da op, det må man nok sige. Det er alligevel imponerende.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128