Et simpelt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.580 visninger
43 svar
0 synes godt om
6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder, et simpelt spørgsmål.

Sveder man mere når man er gravid ? Og kommer det evt. i starten af ens graviditet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Helloo

Anonym skriver:

Sveder man mere når man er gravid ? Og kommer det evt. i starten af ens graviditet ?

Jeg gør hvertfald.

Bare jeg bliver sur, står der giga svedpletter under armen 

Jeg har haft det igennem hele graviditeten :-)

Anmeld

6. oktober 2012

Sofia24

Anonym skriver:

Det er vist meget individuelt

Jeg vil være ærlig og sige at jeg svedte mere, men ikke under armene som man ellers skulle tro... Næh jeg svedte meget nede forneden og på ballerne

Frygtede at det ville forblive sådan efter fødslen, men det er heldigvis væk igen

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Louise17 skriver:

Jeg gør hvertfald.

Bare jeg bliver sur, står der giga svedpletter under armen 

Jeg har haft det igennem hele graviditeten :-)

Jeg sveder nemlig også mere. Jeg kan vågne om natten med svedeture

Anmeld

6. oktober 2012

n00b 2.0

Jeg må indrømme, at jeg ikke har mærket noget til ekstra sved endnu - men jeg er også "kun" i 14.uge...

Anmeld

6. oktober 2012

Helloo

Anonym skriver:

Jeg sveder nemlig også mere. Jeg kan vågne om natten med svedeture

Puha ja kender det godt. Jeg er begyndt at sove med vinduet åben, det er kæresten dog ikk så glad for  

Anmeld

6. oktober 2012

Mother-love

Åhhh ja det gør man. Jeg var gravid fra sep til maj og jeg gik ikke med jakke hele mingraviditet. Jeg synes dog det væreste er efter man har været gravid. Jeg har nærmest aldrig kunnet lugte af sved før efter jeg har født

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Sofia24 skriver:

Det er vist meget individuelt

Jeg vil være ærlig og sige at jeg svedte mere, men ikke under armene som man ellers skulle tro... Næh jeg svedte meget nede forneden og på ballerne

Frygtede at det ville forblive sådan efter fødslen, men det er heldigvis væk igen

Jeg sveder heller ikke som sådan under armene. Men får svedeture. Vågner f.Eks med det om natten

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

n00b skriver:

Jeg må indrømme, at jeg ikke har mærket noget til ekstra sved endnu - men jeg er også "kun" i 14.uge...

Det er nok også individuelt. Men tak for svar 

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Louise17 skriver:

Puha ja kender det godt. Jeg er begyndt at sove med vinduet åben, det er kæresten dog ikk så glad for  

Haha den ville min kæreste heller ikke være glad for, han er simpelthen så bange for, at der skulle komme en edderkop ind. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.