Barnevogn hjem før baby kommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

Chevro

- købte en sprit ny vogn! Og vi hentede den først i butikken, på vej hjem fra sygehuset.

Håber du finder ud af det, hvad du har det bedst med. Inden du skrev herinde, havde du vel en mening om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Ciss

Jeg havde faktisk aldrig hørt om den overtro, før jeg begyndte at læse her inde...

Vi købte barnevognen og fik den hjem ca en måned før terminen med den første. Da vi fik nr to, havde vi jo den samme vogn stående klar. Begge mine søstre har også haft vognen hjemme og klar før termin.

Vi har ikke oplevet problemer af den grund.

Mit gæt er, at det er en overtro fra den gang spædbørnsdødeligheden var adskilligt højere end i dag....

Anmeld

7. oktober 2012

Jeia

Jupiter skriver:

Ja, tror I der sker det vilde ved det?

Vi har ikke rigtig nogle andre opbevaringsmuligheder end vores eget loft, og vi har fået tilbudt en vogn vi ikke kan sige nej til

Vi fik barnevogn hjem ca en måned før vi fik nr 1, den stod i stuen, det skete der ikke noget ved. Ved nr to stod jo allerede hjemme og nu igen ved nr 3.

Jeg er ikke overtroisk, så tanken om, at min kæreste skulle bruge tid på at få vognen hjem lige efter at jeg havde født, stressede mig mere end overtroen.

Anmeld

7. oktober 2012

Clisolka

Jupiter skriver:

Ja, tror I der sker det vilde ved det?

Vi har ikke rigtig nogle andre opbevaringsmuligheder end vores eget loft, og vi har fået tilbudt en vogn vi ikke kan sige nej til

Jeg fik min barnevogn hjem 6 uger før fødslen, men den forblev usamlet i kassen lige indtil dagen efter vi kom hjem fra sygehuset 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.