Barnevogn hjem før baby kommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. oktober 2012

Jupiter

Ja, tror I der sker det vilde ved det?

Vi har ikke rigtig nogle andre opbevaringsmuligheder end vores eget loft, og vi har fået tilbudt en vogn vi ikke kan sige nej til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Vi fik altså også vores vogn hjem før Sofie kom - det skete der ikke noget ved

Anmeld

6. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Jupiter skriver:

Vi har ikke rigtig nogle andre opbevaringsmuligheder end vores eget loft, og vi har fået tilbudt en vogn vi ikke kan sige nej til

Er det fordi du er overtroisk  ?

Fordi så må du jo i realiteten slet ikke få noget hjem hehe 

Jeg ville få den hjem, faktisk er vi på vej ud for at hente alle vores babyting hjem nu, det gør mig absolut intet 

Anmeld

6. oktober 2012

FruK

Det satser jeg på at der ikke gør. Jeg har købt en brugt, som står klar i kælderen. 

Anmeld

6. oktober 2012

Mutti2B

Nej, hvad skulle der dog ske?

Anmeld

6. oktober 2012

Miss Kat

Vi fik en (spritny, dyr) barnevogn forærende, fordi den første ejer ville af med den. De mistede to graviditeter og ville derfor af med den, pga. overtro vel.

Jeg er ikke overtroisk, så vi fik den bare hjem. Vi mistede så selv vores første graviditet i 10.-11. uge, MEN jeg nægter altså at tro på den slags ævl... Jeg er gravid igen, og nu må det da snart lykkes at få proppet en baby i den barnevogn. 7-9-13

Anmeld

6. oktober 2012

Jupiter

Tak alle sammen, ja det var jo nok den der overtro der lige poppede op i tankerne

Anmeld

6. oktober 2012

Tona

Jupiter skriver:

Tænker du på den der overtro med at man ikke må få vognen hjem før baby er ankommet?

Jeg tror ikke der vil ske en pind ved det. Hvis ens barn ikke klarer den, så er det fordi det fejler noget og ikke fordi man bragte en vogn ind i huset "før tid".

Vi hentede vognen længe før Amanda blev født og redte den også op og ligeledes redte jeg sengen og gjorde den klar længe før hun blev født. Hun er sund og rask og jeg agter at gøre det samme nu her hvor nr. 2 er på vej

Anmeld

6. oktober 2012

Chevro

Jeg vil sige det sådan; jeg købte intet før jeg havde været til md - fik ikke barnevognen hjem før jeg havde født, og hans seng eller sengetøj blev ikke redt op før han var født!

Lige på det punkt, er jeg overtroisk! men ellers ikke.

Jeg vil hellere være på den sikre side, når jeg nu har tendens til det overtroiske

Men hvis man ikke er en pind overtroisk, er det jo skide ligegyldigt.

Jeg vil bare ikke gøre det.

Anmeld

6. oktober 2012

Team Putte

Jupiter skriver:

Vi opbevarede vores barnevogn hos mine forældre pga. overtroen.. Men altså når vi engang skal have nr. 2 så har vi jo allerede barnevognen i huset og der regner jeg da ik med sker en masse ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.