Kan man melde ham ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

Miss Kat

Du kan godt få hans telefonnummer blokeret, men telefonselskaberne plejer ikke rigtigt at gide bøvle med det... 

Det vil dog være en god idé at snakke med politiet først og henvise til at politiet har opfordret jer til at få blokeret nummeret hos telefonselskabet, for så tager de det straks mere alvorligt. 

Desværre kan han bare købe et nyt nummer og så kan I starte forfra.

Yderligere er det ikke svært at skaffe et polititilhold mod ham. Gem alle sms'er fra ham, som evt. kan bruges som bevis, men det tror jeg nu ikke engang de spørger efter. Det er nok at din søster fortæller at hun føler sig chikaneret. Så vil han modtage et polititilhold og hvis han overtræder dette, skal I straks kontakte politiet uden at respondere på hans tilnærmelser. Så tager de ud til ham personligt og advarer ham og, ja efter det kan han så blive straffet, hvis han fortsætter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

sagen er den at min x, som jeg har barn med, er begyndt at skrive meget upassende beskeder til min søster på 16 år, sådanne beskeder som at hun får han p*k op at stå når han kigger på hende og at hvis hun er liderlig skal hun bare ringe osv... hun er meget utryg omkring det, og har holdt det hemmeligt i 1,5 månede nu for os alle, og har i dag ringet grædende og fortalt det til mig, og nu vil jeg hører om han kan blive meldt for det ??

er anonym for min søsters skyld

Gå til hendes teleselskabog få skiftet hendes nummer?

Stakkels din søster!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.