Kan man melde ham ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

Aabye

Anonym skriver:

Har sagt det til ham, men har er bedøvende ligeglad, han var mig utro mens vi var sammen med 2 på 15, og 2 17-årige

Okay, vi vil hvertfald prøve at snakke med politiet om det når hun kommer senere.

Tror desværre bare ikke politiet kan gøre så meget andet end at sige til ham at han skal lade hende være.. Og hvis han er så stor en røv som han lyder til at være er han da garanteret hammer ligeglad.. 

Din søster skal ringe til hendes teleselskab og bede dem om at blokere hans nummer så han IKKE kan ringe og skrive til hende..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Okay, vil vi prøve. hun er på vej herhjem med vores mor

det er altid tilladt at snakke med politiet om sine muligheder før man laver en disideret anmeldelse  så det ville jeg klart gøre..  

endnu en gang held og lykke

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Føj for helvede :-S har i ikke en storebror? Ej det er simpelthen for vammelt. Tvivler dog på i kan melde ham for andet end chikane men det er måske også nok til at stoppe ham stakkels søs.

ja det er mega vammelt :/
Desværre ikk, jeg er den ældste :/ min kæreste har sagt at ham og en af hans venner ville snakke med ham, men har sagt at de ikke må :s

det jeg tænkte os på vi skulle melde ham for, men nu prøver vi li at snakke med politiet når vores mor og hun kommer..

- tror faktisk li jeg vil ringe til en kammerat der er igang med politiuddannelse om hva vi skal gøre

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Line - med Bobben skriver:

Tror desværre bare ikke politiet kan gøre så meget andet end at sige til ham at han skal lade hende være.. Og hvis han er så stor en røv som han lyder til at være er han da garanteret hammer ligeglad.. 

Din søster skal ringe til hendes teleselskab og bede dem om at blokere hans nummer så han IKKE kan ringe og skrive til hende..  

Det vil jeg os li sige til dem når de kommer, det er jo min mor der skal gøre det, når min søsters mobil er i hendes navn

Anmeld

6. oktober 2012

Aabye

Anonym skriver:

Det vil jeg os li sige til dem når de kommer, det er jo min mor der skal gøre det, når min søsters mobil er i hendes navn

Mener nu bestemt godt at hun selv kan gøre det.. Men det kan først gøres på mandag.. 

Hvilken telefon har din søster? Hvis hun har en der kører med android styresystem så kan hun i telefonens indstillinger selv gå ind og blokere hans nummer så han ikke kan ringe og skrive 

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

det er altid tilladt at snakke med politiet om sine muligheder før man laver en disideret anmeldelse  så det ville jeg klart gøre..  

endnu en gang held og lykke

tak

Håber hvertfald vi finder en løsning på det

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Line - med Bobben skriver:

Mener nu bestemt godt at hun selv kan gøre det.. Men det kan først gøres på mandag.. 

Hvilken telefon har din søster? Hvis hun har en der kører med android styresystem så kan hun i telefonens indstillinger selv gå ind og blokere hans nummer så han ikke kan ringe og skrive 

hun har iphone, men siger det hvertfald til dem..

Og tak for rådene

Anmeld

6. oktober 2012

Aabye

Anonym skriver:

hun har iphone, men siger det hvertfald til dem..

Og tak for rådene

Velbekommen.. Ærgerligt hun har iPhone for den kan man ikke gøre det manuelt på, der skal man have fat i tele selskabet.. 
Håber i finder ud af det..  

Anmeld

6. oktober 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

tak

Håber hvertfald vi finder en løsning på det

hvis det er iorden med dig vil jeg ihværtifal gerne høre en opdatering når der er kommet styr på det  

det er der sikkert os andre der gerne vil

Anmeld

6. oktober 2012

Mille82

Ej en gris?

Men af nysgerrighed, hvor gammel er manden? For jeg synes det er værre at en 30 årig render efter så unge piger (jeg tænker på dem han var utro med), end en dreng på 19-20 år.. MEn stadig han er en gris at være sådan overfor din lillesøster! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.