Kan man melde ham ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.858 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. oktober 2012

Anonym trådstarter

sagen er den at min x, som jeg har barn med, er begyndt at skrive meget upassende beskeder til min søster på 16 år, sådanne beskeder som at hun får han p*k op at stå når han kigger på hende og at hvis hun er liderlig skal hun bare ringe osv... hun er meget utryg omkring det, og har holdt det hemmeligt i 1,5 månede nu for os alle, og har i dag ringet grædende og fortalt det til mig, og nu vil jeg hører om han kan blive meldt for det ??

er anonym for min søsters skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

sagen er den at min x, som jeg har barn med, er begyndt at skrive meget upassende beskeder til min søster på 16 år, sådanne beskeder som at hun får han p*k op at stå når han kigger på hende og at hvis hun er liderlig skal hun bare ringe osv... hun er meget utryg omkring det, og har holdt det hemmeligt i 1,5 månede nu for os alle, og har i dag ringet grædende og fortalt det til mig, og nu vil jeg hører om han kan blive meldt for det ??

hmm.. det er bestemt ikke rart for din søster og ja jeg ville klart om ikke andet ringe til politiet og snakke om mine muligheder.. for uanset hvad har du jo et barn med ham så du skal jo se ham igen..

men derfor skal han da stadig ikke kontakte din søster med sådan nogle beskeder og de skal stoppes!!

held og lykke med det hele!

Anmeld

6. oktober 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Har faktisk ingen anelse, desværre ..
Men jeg synes helt bestemt at i skal ringe til det lokale politi (114), for at forhøre jer - uanset hvad, så er det dybt upassende ! Og hun skal bestemt ikke gå og føle sig utryg ..
Hvis ikke han kan meldes, så får han sikkert forbud mod at kontakte hende og nærme sig hende - ku jeg forstille mig

Anmeld

6. oktober 2012

Aabye

Jeg havde da i hvert fald konfronteret ham med det.. Din søster er ikke under den seksuelle lavalder og derfor tror jeg ikke politiet kan gøre så meget.. Din søster kan tilgengæld ringe til hendes telefonselskab og få dem til at blokere hans nummer så han ikke kan kontakte hende.. 

Anmeld

6. oktober 2012

Mor1012

Anonym skriver:

gud hvor klamt hvad har han da gang i ??? har du talt med ham om det? må jeg spørge * har i delt forældre myndighed?

selvfølgelig kan han meldes, hvis hun stadig har smserne

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

hmm.. det er bestemt ikke rart for din søster og ja jeg ville klart om ikke andet ringe til politiet og snakke om mine muligheder.. for uanset hvad har du jo et barn med ham så du skal jo se ham igen..

men derfor skal han da stadig ikke kontakte din søster med sådan nogle beskeder og de skal stoppes!!

held og lykke med det hele!

Okay, vil vi prøve. hun er på vej herhjem med vores mor

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Har faktisk ingen anelse, desværre ..
Men jeg synes helt bestemt at i skal ringe til det lokale politi (114), for at forhøre jer - uanset hvad, så er det dybt upassende ! Og hun skal bestemt ikke gå og føle sig utryg ..
Hvis ikke han kan meldes, så får han sikkert forbud mod at kontakte hende og nærme sig hende - ku jeg forstille mig

Okay, vil vi prøve. hun er på vej herhjem med vores mor
Tak

Anmeld

6. oktober 2012

TeamRocket

Føj for helvede :-S har i ikke en storebror? Ej det er simpelthen for vammelt. Tvivler dog på i kan melde ham for andet end chikane men det er måske også nok til at stoppe ham stakkels søs.

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Line - med Bobben skriver:

Jeg havde da i hvert fald konfronteret ham med det.. Din søster er ikke under den seksuelle lavalder og derfor tror jeg ikke politiet kan gøre så meget.. Din søster kan tilgengæld ringe til hendes telefonselskab og få dem til at blokere hans nummer så han ikke kan kontakte hende.. 

Har sagt det til ham, men har er bedøvende ligeglad, han var mig utro mens vi var sammen med 2 på 15, og 2 17-årige

Okay, vi vil hvertfald prøve at snakke med politiet om det når hun kommer senere.

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Prinsessen<3 skriver:

gud hvor klamt hvad har han da gang i ??? har du talt med ham om det? må jeg spørge * har i delt forældre myndighed?

selvfølgelig kan han meldes, hvis hun stadig har smserne

Som jeg skrev til en anden, så var han mig utro med 2 15-årige og 2 17-årige mens vi var sammen, og ja vi har fælles forældre myndighed, men er igang med en sag i statsforvaltningen mod ham :/

og hun har alt fra ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.