Mølle skriver:
Hej. Er det mig der er begyndt at blive gammel og snerpet, eller bruger børneprogrammer et mere og mere grimt sprog? Er jeg af en forkert opfattelse at ramasjang fra kl 17 til 18 er for de yndste børn? Jeg synes ikke min søn skal lære at bande i en alder af 2,5. Jeg synes det er rart, at han kan sidde og slappe af en lille time i mens vi laver aftensmad, men jeg er begyndt at overvejer om der skal en dvd på i stedet... Burde jeg bare indse at det er sprogets udvikling? Eller snakke med ham om (på hans niveau) at det skal man ikke sige? Er det kun mig der går rundt med disse tanker? Han siger ikke nogle af de grimme ord endnu, så det kan også være det bare er en ligegyldig bekymring 
Enten er jeg ikke enig, eller også har jeg misforstået dit indlæg.
Idag mellem 17 og 18 har Ramasjang vist:
Den fortryllede karrusel (en lille pige der oplever en masse fjollede ting i en parallelverden)
Floras drager (en pige og hendes drager, der får et problem og løser det)
Tinga Tinga fabler (er det ikke sådan nogle dyrefabler?)
Elefantvask (jeg har ikke selv set det endnu, men min kæreste var meget begejstret da han så et afsnit hvor de fjernede tabuer omkring bremsespor)
Paphoved 
Med mindre det sidste program, som jeg jo så ikke kender, er fyldt med bandeord, har jeg altså virkelig svært ved at finde ud af hvad det helt præcist er du kritiserer...??
Anmeld