Fjernsyn for børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Janni.

Mølle skriver:

Super, mange tak så kan det være den ikke når at skabe alt for meget forvirring.

Det går nok 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

MorDk

De snakker GRIMT og jeg er i sær træt af RAMASJANG til tider...

Anmeld

5. oktober 2012

Mølle

MorDk skriver:

De snakker GRIMT og jeg er i sær træt af RAMASJANG til tider...

Ja de er lidt svære at finde ud af, for nogle tegnefilm er til de helt yngste, og så kommer der det med vasketøjet, der bare ikke giver mening. Lille nørd vil jeg dog rose den meget for det har min lært meget af.

Anmeld

5. oktober 2012

Janni.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2012

Mølle

Janni. skriver:

Hahahahaha fantastisk

Anmeld

5. oktober 2012

TaAsJu

Jeg er fuldstændig enig med dig.. Men det er sjovt og høre vores den store hvordan hun snakker her hjemme kontra hvordan hun snakker med sine veninder i skolen eller når de leger hjemme.. Jeg tror hvis man lære dem hvad man vil høre og ikke høre skal de nok lære det.. Pigerne ved jeg ikke vil have de bander, ligesom vi også snakker pænt.. Men har helt forbudt Carsten og Gittes vennevilla.. De snakker så grimt..

Anmeld

5. oktober 2012

Pikku Myy

Mølle skriver:

Hej. Er det mig der er begyndt at blive gammel og snerpet, eller bruger børneprogrammer et mere og mere grimt sprog? Er jeg af en forkert opfattelse at ramasjang fra kl 17 til 18 er for de yndste børn? Jeg synes ikke min søn skal lære at bande i en alder af 2,5. Jeg synes det er rart, at han kan sidde og slappe af en lille time i mens vi laver aftensmad, men jeg er begyndt at overvejer om der skal en dvd på i stedet... Burde jeg bare indse at det er sprogets udvikling? Eller snakke med ham om (på hans niveau) at det skal man ikke sige? Er det kun mig der går rundt med disse tanker? Han siger ikke nogle af de grimme ord endnu, så det kan også være det bare er en ligegyldig bekymring

Enten er jeg ikke enig, eller også har jeg misforstået dit indlæg.

Idag mellem 17 og 18 har Ramasjang vist:

Den fortryllede karrusel (en lille pige der oplever en masse fjollede ting i en parallelverden)

Floras drager (en pige og hendes drager, der får et problem og løser det)

Tinga Tinga fabler (er det ikke sådan nogle dyrefabler?)

Elefantvask (jeg  har ikke selv set det endnu, men min kæreste var meget begejstret da han så et afsnit hvor de fjernede tabuer omkring bremsespor)

Paphoved

Med mindre det sidste program, som jeg jo så ikke kender, er fyldt med bandeord, har jeg altså virkelig svært ved at finde ud af hvad det helt præcist er du kritiserer...??

Anmeld

5. oktober 2012

Mølle

Pikku Myy skriver:

Enten er jeg ikke enig, eller også har jeg misforstået dit indlæg.

Idag mellem 17 og 18 har Ramasjang vist:

Den fortryllede karrusel (en lille pige der oplever en masse fjollede ting i en parallelverden)

Floras drager (en pige og hendes drager, der får et problem og løser det)

Tinga Tinga fabler (er det ikke sådan nogle dyrefabler?)

Elefantvask (jeg  har ikke selv set det endnu, men min kæreste var meget begejstret da han så et afsnit hvor de fjernede tabuer omkring bremsespor)

Paphoved

Med mindre det sidste program, som jeg jo så ikke kender, er fyldt med bandeord, har jeg altså virkelig svært ved at finde ud af hvad det helt præcist er du kritiserer...??

Hej. Hehe nej det er bestemt ikke de første tegnefilm jeg hentyder til det er blandt andet elefantvask. Prøv at se det næste gang, så skriv endelig igen. For det kan godt være det bare er mig, har nemlig også en kamp med familien som bander og svovler ofte, så det kan være jeg af den grund bliver lidt firkantet hehe

Anmeld

5. oktober 2012

Pikku Myy

Mølle skriver:

Hej. Hehe nej det er bestemt ikke de første tegnefilm jeg hentyder til det er blandt andet elefantvask. Prøv at se det næste gang, så skriv endelig igen. For det kan godt være det bare er mig, har nemlig også en kamp med familien som bander og svovler ofte, så det kan være jeg af den grund bliver lidt firkantet hehe

Jeg er ikke helt 100%, men jeg tror så jeg kan glæde dig med at der ikke kommer Elefantvask på torsdag ...

Jeg har lige set det første afsnit - det med bremsesporene. Det værste ord de sagde var "ondelyneme", og det kan altså virkelig ikke sætte mit pis i kog ... Jeg ser lige et afsnit mere ...

Anmeld

5. oktober 2012

Pikku Myy

Pikku Myy skriver:

Jeg er ikke helt 100%, men jeg tror så jeg kan glæde dig med at der ikke kommer Elefantvask på torsdag ...

Jeg har lige set det første afsnit - det med bremsesporene. Det værste ord de sagde var "ondelyneme", og det kan altså virkelig ikke sætte mit pis i kog ... Jeg ser lige et afsnit mere ...

Og det gør jeg så ikke alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.