38+1 med lillepigen stadigvæk i maven + mavebilleder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Camillos

Chili skriver:

Ja, dengang i uge 34 var der alt for meget klister! 

Nu skal hun ud  

hehe det er jo det .... de sendte for meget klister dengang .. men nu er hun vidst klar til at komme ... vente vente vente ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Chili

Camillos skriver:

hehe det er jo det .... de sendte for meget klister dengang .. men nu er hun vidst klar til at komme ... vente vente vente ... 

Jeg forstår din følelse!  

Så får man ondt og plukveer og tænker, YES! Men nej  Falsk alarm. 

Selvom det lyder dumt, vil jeg gerne have smerterne fortsætter, og bliver værre, haha  

Anmeld

5. oktober 2012

Camillos

Chili skriver:

Jeg forstår din følelse!  

Så får man ondt og plukveer og tænker, YES! Men nej  Falsk alarm. 

Selvom det lyder dumt, vil jeg gerne have smerterne fortsætter, og bliver værre, haha  

også mig ... og eftersom jeg en hel nat havde veer og åbnede mig 3 cm! og det så er stoppet igen har bare gjort mig mere utålmodig! 

Anmeld

5. oktober 2012

Chili

Camillos skriver:

også mig ... og eftersom jeg en hel nat havde veer og åbnede mig 3 cm! og det så er stoppet igen har bare gjort mig mere utålmodig! 

Det kan jeg godt forstå  

Du ved fødslen i princippet er igang, i det du har åbnet dig. Hvorfor fortsætter den så ikke!  

Anmeld

5. oktober 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Ja, 3 cm åben ½ cm livmoderhals tilbage i onsdags, og småveer engang imellem, stadigvæk ingen fødsel til mig .. Til trods for oddsene hun var ved at komme for tideligt i uge 34...

Lige pt bliver min "lillepige" skønnet til at veje 3500/3600 gr. 

Jeg har en ide om hun bliver meget selvstændig for moar skal ikke bestemme hvornår hun kommer ud åbenbart ..  

begynder at melde sig, men jeg er så spændt på snart at gå i fødsel at jeg slet, slet ikke kan sove... det kan ske hvert øjeblik... Så selvom jeg er mega træt, så har jeg også fået overskud til rengøring, gåture, klargøring af de sidste småting M.m ... Ja altså det føles engang imellem somom man er skør når man er gravid. 

Vægten siger nu over + 20 kg.. hvor meget mere ved jeg faktisk ikke, da jeg ikke har turde veje mig ihvertfald 1½ måned 

Lidt mavebilleder: 

Og ja puha hun er begyndt at være tung efterhånden 

Neeej hvor bliver du dejlig stor  Kan godt forstå at den er tung, men hvor er den bare flot  

Anmeld

5. oktober 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Neeej hvor bliver du dejlig stor  Kan godt forstå at den er tung, men hvor er den bare flot  

tak søde

Anmeld

6. oktober 2012

Ønskebarnet12

Hold da kæft du ser godt ud med den flotte runde mave det med vægten skal vi nok kæmpe sammen om ;-) du ikke alene tihi

Anmeld

6. oktober 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Hold da kæft du ser godt ud med den flotte runde mave det med vægten skal vi nok kæmpe sammen om ;-) du ikke alene tihi

tak søde  okay det ee da godt jeg ikke er den eneste vi må støtte hinanden med vægten efterfølgende.så  ihh har haft småveer hele natten igen og her til morgen har jeg ondt igen.. men der sker ikke en skid. hun driller mig

Anmeld

6. oktober 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

tak søde  okay det ee da godt jeg ikke er den eneste vi må støtte hinanden med vægten efterfølgende.så  ihh har haft småveer hele natten igen og her til morgen har jeg ondt igen.. men der sker ikke en skid. hun driller mig

Åh søde! Krydser fingre for din lille dejlige pige snart kommer ud tilhere jeg har slet ikke rigtig haft smerter, har også været hjemme det meste og slappet af! 

Men her i dag oplever jeg at det niver, og har sådan en dunkende følelse i skeden :-p men håber sku han kommer ud snart 

Anmeld

6. oktober 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Åh søde! Krydser fingre for din lille dejlige pige snart kommer ud tilhere jeg har slet ikke rigtig haft smerter, har også været hjemme det meste og slappet af! 

Men her i dag oplever jeg at det niver, og har sådan en dunkende følelse i skeden :-p men håber sku han kommer ud snart 

det kunne da også lyde sådan så det også snart din tur hehe.. 

Jae håber også hun snart vil vise sig frem og se dagens lys.. Jeg har faktisk også været meget hjemme og slappet af.. men det har gjort ondt alligevel  .. bum bum.. hader ventid hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.