38+1 med lillepigen stadigvæk i maven + mavebilleder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.360 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

Camillos

Ja, 3 cm åben ½ cm livmoderhals tilbage i onsdags, og småveer engang imellem, stadigvæk ingen fødsel til mig .. Til trods for oddsene hun var ved at komme for tideligt i uge 34...

Lige pt bliver min "lillepige" skønnet til at veje 3500/3600 gr. 

Jeg har en ide om hun bliver meget selvstændig for moar skal ikke bestemme hvornår hun kommer ud åbenbart ..  

begynder at melde sig, men jeg er så spændt på snart at gå i fødsel at jeg slet, slet ikke kan sove... det kan ske hvert øjeblik... Så selvom jeg er mega træt, så har jeg også fået overskud til rengøring, gåture, klargøring af de sidste småting M.m ... Ja altså det føles engang imellem somom man er skør når man er gravid. 

Vægten siger nu over + 20 kg.. hvor meget mere ved jeg faktisk ikke, da jeg ikke har turde veje mig ihvertfald 1½ måned 

Lidt mavebilleder: 

Og ja puha hun er begyndt at være tung efterhånden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Clisolka

Åååååårh en flot mave!! 

Anmeld

5. oktober 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

Smuk mave :-)

Anmeld

5. oktober 2012

Camillos

Babymor2010 skriver:

Åååååårh en flot mave!! 

Tak  

Anmeld

5. oktober 2012

Camillos

sommerc skriver:

Smuk mave :-)

Tusind tak ... men den er begyndt at blive lidt tung nu ..

Anmeld

5. oktober 2012

christina92

Camillos skriver:

Ja, 3 cm åben ½ cm livmoderhals tilbage i onsdags, og småveer engang imellem, stadigvæk ingen fødsel til mig .. Til trods for oddsene hun var ved at komme for tideligt i uge 34...

Jeg har en ide om hun bliver meget selvstændig for moar skal ikke bestemme hvornår hun kommer ud åbenbart ..  

begynder at melde sig, men jeg er så spændt på snart at gå i fødsel at jeg slet, slet ikke kan sove... det kan ske hvert øjeblik... Så selvom jeg er mega træt, så har jeg også fået overskud til rengøring, gåture, klargøring af de sidste småting M.m ... Ja altså det føles engang imellem somom man er skør når man er gravid. 

Vægten siger nu over + 20 kg.. hvor meget mere ved jeg faktisk ikke, da jeg ikke har turde veje mig ihvertfald 1½ måned 

Lidt mavebilleder: 

Sikke maven er vokset! Hvor er den stor og fin!  Og det er da en rigtig dejlig størrelse hun er ved at have!

Anmeld

5. oktober 2012

Camillos

christina92 skriver:

Sikke maven er vokset! Hvor er den stor og fin!  Og det er da en rigtig dejlig størrelse hun er ved at have!

Tak søde ja det er den og ja det har hun .. så hun må meget gerne komme NUUUUUUUUUUUUUU HEHE...

Anmeld

5. oktober 2012

Chili

Camillos skriver:

Lidt mavebilleder: 

Flot mave  

Synes lige pludselig min dreng er "lille" JM skøn ligger på 2900g  

Og jeg  ve-støv din vej! Så hun kan komme ud 

Anmeld

5. oktober 2012

Camillos

Chili skriver:

Flot mave  

Synes lige pludselig min dreng er "lille" JM skøn ligger på 2900g  

Og jeg  ve-støv din vej! Så hun kan komme ud 

nej din dreng er helt perfekt .. men "lillepigen" er bare En stor pige... hehe Tak  Ja tak vil meget gerne have ve støv.. tror alle pigerne herinde har giver mig for meget Babyklister siden hun ikke kommer ud hehe

Anmeld

5. oktober 2012

Chili

Camillos skriver:

nej din dreng er helt perfekt .. men "lillepigen" er bare En stor pige... hehe Tak  Ja tak vil meget gerne have ve støv.. tror alle pigerne herinde har giver mig for meget Babyklister siden hun ikke kommer ud hehe

Ja, dengang i uge 34 var der alt for meget klister! 

Nu skal hun ud  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.