Er det HK's overenskomst der siger det? For det er da super så :-)
Jaah det er træls hvis man skal det men det er simpelthen fordi de er meget meget dygtigere på tandlægeskolen end på euc... Og må sige jeg godt kan forstå Tandlægerne... Gik selv på euc i Aabenraa.. Og det var okay... Meeen ikke i forholdet til Århus... Der var ihvertfald ikke dengang nogen Tandlægerne ansat... Kun to tandplejere... Forholdene omkring røntgen og forskellige aftryk og gibsafstøbning var elendige....
Jamen min tandlæge i sønderborg søgte en elev og i opslaget stod der at man ikke behøvede grundforløb... At det ku man tage senere.. Så jeg tog chancen og søgte og fik den :-)
Vil dig sige jeg kun har hørt og set at det er ham der har gjort det sådan... De fleste Tandlægerne har ikke tålmodighed til at oplære en der intet ved om noget som helst....
Desværre er jobsituationen ekstrem dårlig som Klinikassistent... Generelt over det hele meen værst hernede... Er dog på barsel nu så har ikke set hvordan det ser ud lige nu....
Men hvis jeg var dig ville jeg begynde nu at søge elevplads.. Også selvom du endnu ikke er startet på grundforløbet... For det er ikke så nemt at få en plads som der var en der var blevet fortalt....
Men håber da det bedste for dig... Det er en super spændende uddannelse !!! :-)
Anmeld