Anonym skriver:
Piger...........
jeg er GRAVID og er så småt igang med at dele nyheden .. jeg er 14 uger i weekenden - så tiden er INDE
MEEEEEEEEN!!! HVORDAN POKKER FORTÆLLER MAN ENS FORÆLDRE NYHEDEN - NÅR MAN PÅ FORHÅND VED DE IKKE VIL BLIVE GLADE - OG DE IKKE VIL RÅBE HURRA OVER DET ? jeg er knap 22 år og bor selv med egen kæreste ovs - og vi har 1 fælles barn sammen - og de blev også føst glade for hende - da de oplevede hende. Men, min mor var helt tavs under graviditeten - og det vil IGEN være det samme - så, føler på en måde ik jeg gider fortælle dem nyheden - men nærmere vente på de selv opdager min store mave med tiden - for er ogs bange for de skuffer mig med deres mening! og orker ik sådanne en graviditet IGEN! - havde i gjort?
jeg står faktisk i samme situation lige pt..
det er snart ved at være tid til jeg skal fortælle min far jeg er gravid, men har faktisk slet ikke lyst fordi jeg VED han bare ikke kan glæde sig på mine vegne, han kan desværre ikke lide min kæreste(ved ikke hvorfor, det ikke fordi han behandler mig dårligt!)
jeg går virkelig og overvejer ikke at fortælle ham det, før han selv spørger en eller anden dag
Anmeld