Så har jeg endnu engang været til jdm. - jeg fik en ekstra tid for at få løsnet hinder igen, men indtil videre har det ikke hjulpet!
Jeg havde stadig lidt over et par cm.s livmoderhals, men jeg var lidt mere end en finger åben - hurra et par mm. siden sidst!

Hun skønnede lillebror til at være 4100-4200 g, så nu må han altså godt se at finde udgangen!!
Ellers er der ikke sket det vilde siden sidst. Jeg har ikke fået nævneværdigt flere plukveer, men de der så kommer niver mere og mere, men der er stadig kun tale om en enkelt i timen eller noget i den stil...
Jeg er ved at være ret øm i understellet, og det trækker ned i mine lår og min lænd. Lone sagde også idag, at han står bedre fast med hovedet end i sidste uge, så det er da altid noget - men det er stadig let bevægeligt.
Jeg er også selv ret overbevist om, at det er en stor basse, jeg render rundt med. Min navle er poppet ud for et par uger siden - det har den aldrig gjort før med nogen af de andre, så han slår nok Zilans rekord på 4020 g.
Heldigvis er jeg ikke så nervøs for, om der er plads nok til at føde sådan en størrelse, for Zilan og Ida kom jo ret nemt ud, da jeg kom til pressefasen.
Planen er nu, at jeg skal til overtidstjek imorgen kl. 12, hvor jeg forhåbentligt får at vide, at der stadig er nok fostervand, flow i navlestrengen osv. Hvis alt er som det skal være, hedder det igangsættelse søndag morgen. De skal lige vurdere imorgen, om jeg er nok åben til, at de kan tage vandet på søndag, eller jeg skal have lagt et ballonkateder op lørdag aften. Jeg håååber

, jeg kan slippe for ballonkatederet, men hvis jeg skal have lagt det op, kan jeg vist godt komme hjem og sove med det, så helt slemt er det ikke.
Det var status herfra, så jeg regner stadig med, at vi ses på fødegangen søndag, Carina?