Carina87 skriver:
Jeg fatter ikke du overhovedet kan OVERVEJE at løbe! Du var også underlig på det punkt da du ventede Ida
Jeg prøver stadig at æde hende ud!
Altså de plukeveer der skal da bare li gi den lidt mere gas, så går du snart i fødsel!
Jeg har ondt på en underlig måde i dag. Ondt i hofter og lænd, plukveer en masse der dog ikke gør ondt, men ind i mellem "jager" det i maven.
Det er sikkert fordi jeg fes rundt og gjorde rent som en gal i dag. Nu begynder jeg nemlig på det der "jeg må hellere være klar, og ungen gider nok ikke komme ud hvis her er beskidt - pjat" igen. Johannes kom først da jeg droppede den taktik, så måske jeg bare skal begynde at rodde det hele ud?
Hehe, jeg ligger en del på sofaen i protest! Inderst inde er det nok fordi, at mine veer altid har fungeret bedst, når jeg ligger ned på siden frem for når jeg går osv., så har jeg en ide om, at det måske kunne virke...det harmonerer bare ikke så godt med min filosofi om, at fysisk aktivitet bør kunne sætte en fødsel i gang fremfor inaktivitet!

Men altså så er jeg da ikke monstertræt, hvis nu det skulle virke!
Jeg vasker også gulv, tøj osv. hele tiden, fordi jeg tænker, at der måske er en psykisk barriere (læs = indre stemme), der siger, at jeg jo ikke er helt klar endnu, fordi der er for meget vasketøj, opvaskemaskinen skal tømmes osv. og så kommer baby jo heller ikke ud - men det er da en værre gang bavl!
Man spekulerer bare på livet løs på, hvad der mon kan sætte det i gang!

Anmeld