Status på lillebror!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

CA

piadas skriver:

Jeg tror først, det er om ca. 10 børns tid, at jeg ville kunne regne med at føde til termin! Og det finder vi jo aldrig ud af, nu når det er slut nu!

Det virker ikke en skid - det skulle virke inden for 24 timer, og de er lige som gået nu... Mine plukveer er dog begyndt at trække mere nedaf, og det gør lidt mere ondt end før, men jeg har måske én hver 2-3. time, så det er jo ikke noget at skrive hjem om! Det hjalp heller ikke at æde ham ud, så nu funderer jeg over, hvad der skal være det næste!

Jeg løb 1 km. på løbebåndet for et par timer siden, men så droppede jeg det igen, for det kommer man altså til at svede af - og jeg sveder altså nok i forvejen!

Jeg tror, han bliver derinde til d. 14., men det bliver nu også hyggeligt, når vi skal skrige om kap den dag!

Man har 3 cm. livmoderhals fra starten, så der er trods alt røget 1 cm. Men jeg synes nu, jeg læser om mange, hvor livmoderhalsen nærmest er væk på dette tidspunkt og måske allerede er et par cm. åben. Og så langt er jeg jo slet ikke...men (de positive briller) jeg er jo stadig længere end jeg var på dette tidspunkt med Ida, så der er da et lille håb!

Jeg fatter ikke du overhovedet kan OVERVEJE at løbe! Du var også underlig på det punkt da du ventede Ida Jeg prøver stadig at æde hende ud! 

Altså de plukeveer der skal da bare li gi den lidt mere gas, så går du snart i fødsel! 
Jeg har ondt på en underlig måde i dag. Ondt i hofter og lænd, plukveer en masse der dog ikke gør ondt, men ind i mellem "jager" det i maven. 
Det er sikkert fordi jeg fes rundt og gjorde rent som en gal i dag. Nu begynder jeg nemlig på det der "jeg må hellere være klar, og ungen gider nok ikke komme ud hvis her er beskidt - pjat" igen. Johannes kom først da jeg droppede den taktik, så måske jeg bare skal begynde at rodde det hele ud?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

piadas

Carina87 skriver:

Jeg fatter ikke du overhovedet kan OVERVEJE at løbe! Du var også underlig på det punkt da du ventede Ida Jeg prøver stadig at æde hende ud! 

Altså de plukeveer der skal da bare li gi den lidt mere gas, så går du snart i fødsel! 
Jeg har ondt på en underlig måde i dag. Ondt i hofter og lænd, plukveer en masse der dog ikke gør ondt, men ind i mellem "jager" det i maven. 
Det er sikkert fordi jeg fes rundt og gjorde rent som en gal i dag. Nu begynder jeg nemlig på det der "jeg må hellere være klar, og ungen gider nok ikke komme ud hvis her er beskidt - pjat" igen. Johannes kom først da jeg droppede den taktik, så måske jeg bare skal begynde at rodde det hele ud?  

Hehe, jeg ligger en del på sofaen i protest! Inderst inde er det nok fordi, at mine veer altid har fungeret bedst, når jeg ligger ned på siden frem for når jeg går osv., så har jeg en ide om, at det måske kunne virke...det harmonerer bare ikke så godt med min filosofi om, at fysisk aktivitet bør kunne sætte en fødsel i gang fremfor inaktivitet! Men altså så er jeg da ikke monstertræt, hvis nu det skulle virke!

Jeg vasker også gulv, tøj osv. hele tiden, fordi jeg tænker, at der måske er en psykisk barriere (læs = indre stemme), der siger, at jeg jo ikke er helt klar endnu, fordi der er for meget vasketøj, opvaskemaskinen skal tømmes osv. og så kommer baby jo heller ikke ud - men det er da en værre gang bavl! Man spekulerer bare på livet løs på, hvad der mon kan sætte det i gang!

Anmeld

5. oktober 2012

piadas

Jeg fik forresten en mail fra Pampers igår...tillykke med dit nyfødte barn bla bla bla....! Har de aldrig overvejet, at mange rent faktisk går over tid, og at det er riiimeligt træls at få sådan en mail, når man ikke har født?!!

Jeg tror faktisk også, DK fik den sidste år, da hun var gået over tid med Richard! De er åbenbart ikke blevet klogere...

Anmeld

5. oktober 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Jeg fik forresten en mail fra Pampers igår...tillykke med dit nyfødte barn bla bla bla....! Har de aldrig overvejet, at mange rent faktisk går over tid, og at det er riiimeligt træls at få sådan en mail, når man ikke har født?!!

Jeg tror faktisk også, DK fik den sidste år, da hun var gået over tid med Richard! De er åbenbart ikke blevet klogere...

Der var maaange der fik den mail... og maaaange der blev RET sure!!

Jeg elsker at du er så talfreak agtig, så du regner med at kunne sige nej til en igangsættelse, vente to dage, og så sige ja tak.... 
Trods al den tålmodighed jeg trods alt havde bevæbnet mig med, kunne jeg ikke sige nej, da jeg blev det tilbudt - jeg havde ellers standhaftigt lovet både jordemoderen, Jørn og mig selv, at jeg ville vente mindst til 41+5...

Dejligt at alt er godt, det er lige om snart han er her, den lille fyr, og jeg GLÆDER mig, til billeder og updates - for det bliver jeg overhovedet ikke mere skruk af jo!!

Anmeld

5. oktober 2012

CA

piadas skriver:

Hehe, jeg ligger en del på sofaen i protest! Inderst inde er det nok fordi, at mine veer altid har fungeret bedst, når jeg ligger ned på siden frem for når jeg går osv., så har jeg en ide om, at det måske kunne virke...det harmonerer bare ikke så godt med min filosofi om, at fysisk aktivitet bør kunne sætte en fødsel i gang fremfor inaktivitet! Men altså så er jeg da ikke monstertræt, hvis nu det skulle virke!

Jeg vasker også gulv, tøj osv. hele tiden, fordi jeg tænker, at der måske er en psykisk barriere (læs = indre stemme), der siger, at jeg jo ikke er helt klar endnu, fordi der er for meget vasketøj, opvaskemaskinen skal tømmes osv. og så kommer baby jo heller ikke ud - men det er da en værre gang bavl! Man spekulerer bare på livet løs på, hvad der mon kan sætte det i gang!

Jamen det er også lidt som om jeg hele tiden tænker: "Vaksetøjskurven skal være tom, her skal være rent, Johannes skal leges med og kysses på, jeg skal spise mens jeg kan, for liiiige om lidt blir jeg låst fast til sofaen med en baby på brysterne!" 

Jeg kan godt huske den mail - det var den der satte mit og Dittes pis i kog Måske man burde klage? For det er da ret strengt at sende den når (langt de fleste?) går over tid! 

Nu vil jeg også smide mig på sofaen resten af aftenen! Her er jo rent Og mine sy- og hækle projekter til baby er afsluttet. Jeg er gået i gang med at bruge garnrester, så hækler tæppe og en giraf til Johannes. Men han hiver konstant i det, så det blir nok aldrig færdigt Hva med dig - har du sat tænderne i resten af den ananas? 

Anmeld

5. oktober 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Der var maaange der fik den mail... og maaaange der blev RET sure!!

Jeg elsker at du er så talfreak agtig, så du regner med at kunne sige nej til en igangsættelse, vente to dage, og så sige ja tak.... 
Trods al den tålmodighed jeg trods alt havde bevæbnet mig med, kunne jeg ikke sige nej, da jeg blev det tilbudt - jeg havde ellers standhaftigt lovet både jordemoderen, Jørn og mig selv, at jeg ville vente mindst til 41+5...

Dejligt at alt er godt, det er lige om snart han er her, den lille fyr, og jeg GLÆDER mig, til billeder og updates - for det bliver jeg overhovedet ikke mere skruk af jo!!

Jeg er også spændt på, om jeg nu også kan! Lone har endda en 12 timers vagt fredag, så det er jo perfekt! Hun har dog fri søndag, så mon hun jo arbejde gratis, hvis jeg ender med at være standhaftig!

Men et eller andet sted håber jeg, at jeg går i fødsel af mig selv inden, så lillebror selv får lov at bestemme sin fødselsdag i stedet for, at talfreaken Pia skal bestemme den!

Jeg kan godt huske, at du også havde sagt, at du ville takke nej, men sagde ja alligevel!

Jamen, skrukhed kan der jo gøres noget ved!

Anmeld

5. oktober 2012

piadas

Carina87 skriver:

Jamen det er også lidt som om jeg hele tiden tænker: "Vaksetøjskurven skal være tom, her skal være rent, Johannes skal leges med og kysses på, jeg skal spise mens jeg kan, for liiiige om lidt blir jeg låst fast til sofaen med en baby på brysterne!" 

Jeg kan godt huske den mail - det var den der satte mit og Dittes pis i kog Måske man burde klage? For det er da ret strengt at sende den når (langt de fleste?) går over tid! 

Nu vil jeg også smide mig på sofaen resten af aftenen! Her er jo rent Og mine sy- og hækle projekter til baby er afsluttet. Jeg er gået i gang med at bruge garnrester, så hækler tæppe og en giraf til Johannes. Men han hiver konstant i det, så det blir nok aldrig færdigt Hva med dig - har du sat tænderne i resten af den ananas? 

Jeg overvejer også at skrive til dem, men det gider jeg sgu alligevel ikke - jeg skal jo ikke have flere børn, så jeg slipper for den fremover!

Jeg er også ved at brodere en pakkekalender til ham - jeg begyndte på den for ½ år siden, men det haster ikke. Han skal ikke have noget før til næste år alligevel, så jeg har jo laaang tid til at få den færdig. Men det er nu hyggeligt, når man lige kaster sig over den en gang imellem.

Ananas - selvfølgelig! Jeg åd resten igår! Jeg var ved at overveje at købe en mere idag, men det gad jeg alligevel ikke...så skulle jeg jo lette røven fra sofaen, og det var alligevel for meget at forlange!

Anmeld

6. oktober 2012

JonTri

Ihh jeg gad godt, det var mig der gik med forventningens glæde. Men ligefrem rende højgravid rundt på en løbebånd??? Er du gal??? Så hellere æde 10 ananas og knalde manden...

Håber snart Carina og dig føder, så man kan spammes med baby billeder - og fortæl endelig hvor øv det kan være, så jeg ik skal overbevise John om en 4'er!!!!

Anmeld

6. oktober 2012

piadas

JonTri skriver:

Ihh jeg gad godt, det var mig der gik med forventningens glæde. Men ligefrem rende højgravid rundt på en løbebånd??? Er du gal??? Så hellere æde 10 ananas og knalde manden...

Håber snart Carina og dig føder, så man kan spammes med baby billeder - og fortæl endelig hvor øv det kan være, så jeg ik skal overbevise John om en 4'er!!!!

Jeg gik faktisk hen for at handle idag, og det var meningen, at jeg ville købe endnu en ananas - men det stod ikke på sedlen, så det glemte jeg!!

Det der knalderi er ikke så nemt, når manden er på arbejde! Så må man jo ty til andre midler!

Hmm, hvis han er lige som nem, som de andre har været, er jeg bange for, at der ikke er så meget hjælp at hente hos mig i forhold til, hvorfor man ikke skal have nummer 4!

Anmeld

11. oktober 2012

Marco2

Kom nu uuuddddd

Glæder mig til at høre om fødslen og ikke mindste se billeder

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.