Jeg havde også svangerskabsforgiftning sidste gang, jeg var gravid. Det udartede sig også skidt, så Sophus blev også født før tid, ikke så meget som din lille pige.
Jeg kunne ikke selv blive frisk, så jeg var indlagt 14 dage efter fødslen, to etager fra Sophus. Jeg var der heller ikke helle tiden, for det kunne jeg ikke holde til.
Jeg havde heldigvis ikke nogen, der ikke forstod det, men tror godt jeg kan forstå dine følelser alligevel. Jeg havde også en søskende derhjemme, og det var lidt hårdt for mig især i starten, for hun ville ikke tale med mig den første uge, jeg var indlagt, hun kunne jo ikke forstå situationen, så det var jo ganske forståeligt, men hårdt, at ens barn vælger dig fra.
Det blev(desværre) hverdag, jeg var indlagt i 43 dage, så det blev "normalt" for hende, at jeg "boede" dér.
Jeg vil sige til dig, at du må ikke have dårlig samvittighed for noget, andre giver dig. De kan ikke mærke, hvordan du har det, så derfor burde de ikke komme med de kommentarer. Jeg håber, du vil lytte til de professionelle her, for de ved, hvad de snakker om
Rigtig god bedring til dig, og jeg synes, du lyder som en god og dejlig mor, når du gør dig disse tanker