Hej alle sammen !
Vil gerne hører om det er mig det er galt med eller om det er meget "normalt"
jeg er så ked af det

og har dårlig samvittighed

men føler bare ikke overskudet er der !
jeg har for en uge siden fået min lille pige ved kejsersnit og og hun er født i uge 30 og vejede kun 925 g og 35 cm Hvilket jeg de første dage virkelig bare har været så uvirkeligt
grunden til at jeg fik kejsersnit var at jeg fik svangerskabsforgiftining og at min lille pige ikke tog på og min moderkage ikke fungerede som den skulle !
Nu ligger min lille pige på neonatal og har det rigtig godt hun trækker selv vejret og tager på !
Jeg selv har så stadig problemer med mit blodtryk og jeg har været meget svimmel de sidste par dage og har tabt mig over den sidste uge 12 kg (vand) sidén jeg fødte.
min datter spiser hver tredje time og det tager 2 timer at give hende mad ved sonde (maskine) jeg ligge med hende et par gange om dagen mens hun får mad !
det jeg så har det dårligt over er at jeg orker ikke være oppe ved hende hele tiden og jeg er der 3-4 gange i løbet af dagen og har hende ude 2-3 gange af dem hvor jeg ligger på en seng med hende på maven hvilket er så hyggeligt men jeg orker ikke mere ! Min mand og veninde og andre kan ikke forstå jeg ikke er mere oppe ved hende hele tiden og ligger med hende hele dagen og de siger til mig hele tiden gå nu op til hende lig dig med hende osv. og jeg bliver så ked af

og for virkelig dårlig samvittighed over at jeg ikke orker.
Sygeplejsker og læger siger jeg skal slappe af og komme ovenpå og være der når jeg kan og ikke have dårlig samvittighed for når hun bliver større skal det hele nok komme
Men synes det hele er så fandes svært når andre der er der hjemme og ikke ligger på sygehuset ikke kan forstå hvordan jeg har det !
skal lige siges jeg er tredje gangs mor og savner virkelig også de store der hjemme

!
Håber i forstå jeg skulle bare lige ud med det hele !
Anmeld