Hvad uge kunne i teste posetiv i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

MorDk

Tror jeg testede positiv i 4+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

ModerNatur

2+3/4...

Ja jeg fatter det stadig ikke!!

Anmeld

5. oktober 2012

PludderLady

Jeg fik en svag streg 3+4 

Anmeld

5. oktober 2012

miig1989

LMX skriver:

Så har du været i uge 5

4 fulde uger + 1 dag. Altså påbegyndt uge 5

Tak
Det er så besværligt :p

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Jeg kunne ikk teste positivt før uge 7+6 ved blodprøve VeD lægen da jeg var gravid med min datter, 

de fire andre gange jeg har været gravid har jeg kunne teste positivt på urintesten i uge 4 men har mistet alle 4 gange jeg har testet positivt på den  

Det var sent.. du kunne slet ikk teste med en graviditetstest med din datter? Gik du bare ned til lægen og spurgte efter en blodprøve eller hvordan?

Anmeld

5. oktober 2012

LRJ

Anonym skriver:

Det var sent.. du kunne slet ikk teste med en graviditetstest med din datter? Gik du bare ned til lægen og spurgte efter en blodprøve eller hvordan?

Alle test jeg tog var negative, og havde mange symptomer på at jeg var gravid, og ja gik til lægen og fortalte det og han tog først en urinprøve og den var negativ og så tog han en blodprøve og ringede så senere og sagde at jeg var gravid og udfra min sidste mens ville jeg være 12 uger henne der, så blev sendt til scanning  dagen efter som så viste 8+0

Anmeld

5. oktober 2012

Snehund

Lone H. skriver:

Alle test jeg tog var negative, og havde mange symptomer på at jeg var gravid, og ja gik til lægen og fortalte det og han tog først en urinprøve og den var negativ og så tog han en blodprøve og ringede så senere og sagde at jeg var gravid og udfra min sidste mens ville jeg være 12 uger henne der, så blev sendt til scanning  dagen efter som så viste 8+0

Vildt nok!

Anmeld

5. oktober 2012

Snehund

Testede første gang da jeg var 4 + 3 - den var klart positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.