Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ved det ikke, da jeg begge gange har testet lidt sent... Så svært at sige, om jeg ville have fået positivt resultat tidligt...
Tror, jeg har testet i uge 6 og uge 7 eller sådan noget. Med positive reultater. Meget endda. No wonder...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvad uge kunne i teste posetiv i?
Hvad uge kunne i teste posetiv i?
jeg testede positivt i tredje uge.. og min streg var tydelig
3+0
3+4
Jeg kunne ikk teste positivt før uge 7+6 ved blodprøve VeD lægen da jeg var gravid med min datter,
de fire andre gange jeg har været gravid har jeg kunne teste positivt på urintesten i uge 4 men har mistet alle 4 gange jeg har testet positivt på den
miig1989 skriver: Jeg har svaret uge 4, men.efter at have læst de.andres svar, er jeg blevet i tvivl om jeg har.svaret rigtigt :pTestede positiv 4+1, så.ved ikke om det er uge 4 eller 5Har stadig ikke helt styr på ugerne, da jeg kun er.4+4 i dag :p
Jeg har svaret uge 4, men.efter at have læst de.andres svar, er jeg blevet i tvivl om jeg har.svaret rigtigt :pTestede positiv 4+1, så.ved ikke om det er uge 4 eller 5Har stadig ikke helt styr på ugerne, da jeg kun er.4+4 i dag :p
Så har du været i uge 5
4 fulde uger + 1 dag. Altså påbegyndt uge 5
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128