kom med jeres erfaringer vdr. sygeplejeudd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Faith

Vidunderligeunger skriver:

nå ja! jeg kender da dig, som er Sygepl  

jeg er SLET ik bange for at se noget som helst.. min (lidt hemmelige) drøm er faktisk at komme med forsvaret ned som sygeplejerske.. men manden min er godt nok modstander af første grad.. han synes jeg er komplet dum... det var derfor jeg tog min værnepligt i sin tid, så jeg ik sku gøre det senere.. 

hvad skal du efter endt barsel?

Ej hvor sjovt! Det har osse altid været min store drøm at komme ned som feltsygeplejerske i Afghanistan. Har en kammerat som er næsten nyuddannet spl og han tager afsted nu her.

Jamen efter endt barsel står jeg faktisk uden job. Jeg havde et vikariat på kræftafdelingen i Herning før jeg blev gravid og det udløb kort før jeg gik fra. Men faktisk er jeg ikke 100% sikker på jeg skal være sygeplejerske mere. Går med en drøm om at læse til farmakonom. Det tager 3 år og kræver en praktikplads på et apotek og så kræver det at man kan tage på skoleophold på Sjælland i 3 uger af gangen. Manden min har sagt go for det, så tror jeg springer ud i det og søger om optagelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Vidunderligeunger

Faith skriver:

Ej hvor sjovt! Det har osse altid været min store drøm at komme ned som feltsygeplejerske i Afghanistan. Har en kammerat som er næsten nyuddannet spl og han tager afsted nu her.

Jamen efter endt barsel står jeg faktisk uden job. Jeg havde et vikariat på kræftafdelingen i Herning før jeg blev gravid og det udløb kort før jeg gik fra. Men faktisk er jeg ikke 100% sikker på jeg skal være sygeplejerske mere. Går med en drøm om at læse til farmakonom. Det tager 3 år og kræver en praktikplads på et apotek og så kræver det at man kan tage på skoleophold på Sjælland i 3 uger af gangen. Manden min har sagt go for det, så tror jeg springer ud i det og søger om optagelse.

fedt fedt fedt! bliver så glad når jeg hører om mænd der bakker deres kvinde op i det hun gerne vil. mest fordi min er så (pisse) dum haha.. men kan nu godt forstå ham. det er jo ikke ufarligt :/

Anmeld

3. oktober 2012

132319

Jeg er uddannet sygeplejerske og arbejder som hjemmesygeplejerske og ELSKER det!

Jeg kunne SLET ikke forestille mig at arbejde på et hospital!

Anmeld

3. oktober 2012

Vidunderligeunger

132319 skriver:

Jeg er uddannet sygeplejerske og arbejder som hjemmesygeplejerske og ELSKER det!

Jeg kunne SLET ikke forestille mig at arbejde på et hospital!

hvor du så kommer hjem til alle slags mennesker eller?

Anmeld

3. oktober 2012

Faith

fedt fedt fedt! bliver så glad når jeg hører om mænd der bakker deres kvinde op i det hun gerne vil. mest fordi min er så (pisse) dum haha.. men kan nu godt forstå ham. det er jo ikke ufarligt :/

Nu har han efterhånden udlevet pænt mange af hans drømme mens vi har kendt hinanden, så nu må det snart være min tur

Nej det er ikke helt ufarligt at være udsendt, heller ikke selvom det "kun" er som sygeplejerske på et felthospital. Tror du at du ville kunne undvære dine unger i 6 måneder af gangen?

Anmeld

3. oktober 2012

132319

hvor du så kommer hjem til alle slags mennesker eller?

Jep, dog hovedsageligt ældre 

Anmeld

3. oktober 2012

Vidunderligeunger

Faith skriver:

Nu har han efterhånden udlevet pænt mange af hans drømme mens vi har kendt hinanden, så nu må det snart være min tur

Nej det er ikke helt ufarligt at være udsendt, heller ikke selvom det "kun" er som sygeplejerske på et felthospital. Tror du at du ville kunne undvære dine unger i 6 måneder af gangen?

jeg ville vælge den udgave der hedder 2 mdr det kan man nemlig inden for flyvevåbnet, hvor jeg har min værnepligt fra

og nej det ville da være ulideligt.. men de vil være i skolealderen til den tid og så har jeg en dejlig kæreste som jo er verdens bedste far

Anmeld

3. oktober 2012

Vidunderligeunger

132319 skriver:

Jep, dog hovedsageligt ældre 

spændende det har jeg prøvet et kort stykke tid på et plejehjem, det var jeg også glad for

Anmeld

3. oktober 2012

Faith

jeg ville vælge den udgave der hedder 2 mdr det kan man nemlig inden for flyvevåbnet, hvor jeg har min værnepligt fra

og nej det ville da være ulideligt.. men de vil være i skolealderen til den tid og så har jeg en dejlig kæreste som jo er verdens bedste far

Præcis!

Hjemme hos os er far mindst lige så god som mor, så jeg ser heller ingen problemer i at være væk hjemmefra 3 uger af gangen. Selvfølgelig skal Jonathan være noget ældre, men om et lille års tid vil det ikke være helt urealistisk.

Anmeld

3. oktober 2012

Vidunderligeunger

Faith skriver:

Præcis!

Hjemme hos os er far mindst lige så god som mor, så jeg ser heller ingen problemer i at være væk hjemmefra 3 uger af gangen. Selvfølgelig skal Jonathan være noget ældre, men om et lille års tid vil det ikke være helt urealistisk.

sådan ser vi også på det og heldigvis har vi sådan nogle engagerede mænd.. når de er hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.