Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: jeg jeg kan bare ikk forstå hvorfor det først hedder aktiv fødsel ved 4 cm, nu har jeg lige googlet det og der er faktisk nogle stykker der har gået og.været 3 cm åbne i flere uger uden at gå i fødsel så udsigterne kan godt være.lange da jeg slet ikke har regelmessige veer kun plukkeveer
jeg jeg kan bare ikk forstå hvorfor det først hedder aktiv fødsel ved 4 cm, nu har jeg lige googlet det og der er faktisk nogle stykker der har gået og.været 3 cm åbne i flere uger uden at gå i fødsel så udsigterne kan godt være.lange da jeg slet ikke har regelmessige veer kun plukkeveer
Aggh øv Håber ikke du skal gå i flere uger.
Når man først har fået at vide at man er åben osv. Så virker det bare som en evighed, hvis man går i flere uger.
En masse krydsede finger, og ve-støv til dig søde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: tak ja det ikke.sjovt med de smerter, du må endelig komme.med en update er lidt bange for,mit er gået lidt i stå, håber ellers på at føde idag
tak ja det ikke.sjovt med de smerter, du må endelig komme.med en update er lidt bange for,mit er gået lidt i stå, håber ellers på at føde idag
Jeg havde håbet på at føde igår Haha.
En veninde ønsker jeg føder på fredag, da det er hendes fødselsdag Men jeg vil helst gå i fødsel i dag, TAK ! Jeg vil gerne have min baby nu!
Skal nok skrive når jeg har været dernede
Det kan aldrig vare før du går i aktiv fødsels! Også selvom du ikke du ikke har regelmæssige plukkeveer olign. husk på at min fødsel startede uden nogen forvarsel!
Jeg tror snart du føder!!
VE-STØV
christina92 skriver: Det kan aldrig vare før du går i aktiv fødsels! Også selvom du ikke du ikke har regelmæssige plukkeveer olign. husk på at min fødsel startede uden nogen forvarsel! Jeg tror snart du føder!! VE-STØV
håber du har ret smukke
Chili skriver: Jeg havde håbet på at føde igår Haha. En veninde ønsker jeg føder på fredag, da det er hendes fødselsdag Men jeg vil helst gå i fødsel i dag, TAK ! Jeg vil gerne have min baby nu! Skal nok skrive når jeg har været dernede
ja jeg vil også gerne føde nu!
Mikkala91 skriver: Aggh øv Håber ikke du skal gå i flere uger. Når man først har fået at vide at man er åben osv. Så virker det bare som en evighed, hvis man går i flere uger. En masse krydsede finger, og ve-støv til dig søde
tak,det har jeg brug for
Camillos skriver: håber du har ret smukke
Ellers venter hun til terminen simpelthen bare for at vise dig at det kan lade sig gøre at gennemføre en HEL graviditet
Men lige meget hvad har du dit mirakel indenfor de næste 4 uger! Det er da fantastisk.
Camillos skriver: hej piger. nu har jeg,i 3 dage haft smerter on and off plukkeveer/veer. var til jm idag og hun mærkede på mig indenvendig jeg har en halv cm livmoderhals tilBage jeg er helt blød og moden og jeg er 3 cm åben!! har stadigvæk veer on and off .. kryds fingre for jeg ikk skal gå med smerter meget længere nu lillepigen lå meget dybt med hovedet. tror i jeg snart føder ?,hehe
hej piger. nu har jeg,i 3 dage haft smerter on and off plukkeveer/veer. var til jm idag og hun mærkede på mig indenvendig jeg har en halv cm livmoderhals tilBage jeg er helt blød og moden og jeg er 3 cm åben!! har stadigvæk veer on and off .. kryds fingre for jeg ikk skal gå med smerter meget længere nu lillepigen lå meget dybt med hovedet. tror i jeg snart føder ?,hehe
Årh for at hun snart kommer ud til jer så!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128