37+6 måske sidste jm besøg update på hjælp av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

MMOGM

Camillos skriver:

jeg jeg kan bare ikk forstå hvorfor det først hedder aktiv fødsel ved 4 cm, nu har jeg lige googlet det og der er faktisk nogle stykker der har gået og.været 3 cm åbne i flere uger uden at gå i fødsel så udsigterne kan godt være.lange da jeg slet ikke har regelmessige veer kun plukkeveer 

Aggh øv  Håber ikke du skal gå i flere uger. 

Når man først har fået at vide at man er åben osv. Så virker det bare som en evighed, hvis man går i flere uger.

En masse krydsede finger, og ve-støv til dig søde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Chili

Camillos skriver:

tak ja det ikke.sjovt med de smerter, du må endelig komme.med en update er lidt bange for,mit er gået lidt i stå, håber ellers på at føde idag  

Jeg havde håbet på at føde igår  Haha.

En veninde ønsker jeg føder på fredag, da det er hendes fødselsdag  Men jeg vil helst gå i fødsel i dag, TAK !  Jeg vil gerne have min baby nu!

Skal nok skrive når jeg har været dernede  

Anmeld

3. oktober 2012

christina92

Det kan aldrig vare før du går i aktiv fødsels! Også selvom du ikke du ikke har regelmæssige plukkeveer olign. husk på at min fødsel startede uden nogen forvarsel!

Jeg tror snart du føder!!

VE-STØV

Anmeld

3. oktober 2012

Camillos

christina92 skriver:

Det kan aldrig vare før du går i aktiv fødsels! Også selvom du ikke du ikke har regelmæssige plukkeveer olign. husk på at min fødsel startede uden nogen forvarsel!

Jeg tror snart du føder!!

VE-STØV

håber du har ret smukke

Anmeld

3. oktober 2012

Camillos

Chili skriver:

Jeg havde håbet på at føde igår  Haha.

En veninde ønsker jeg føder på fredag, da det er hendes fødselsdag  Men jeg vil helst gå i fødsel i dag, TAK !  Jeg vil gerne have min baby nu!

Skal nok skrive når jeg har været dernede  

ja jeg  vil også gerne føde nu!

Anmeld

3. oktober 2012

Camillos

Mikkala91 skriver:

Aggh øv  Håber ikke du skal gå i flere uger. 

Når man først har fået at vide at man er åben osv. Så virker det bare som en evighed, hvis man går i flere uger.

En masse krydsede finger, og ve-støv til dig søde 

tak,det har jeg brug for

Anmeld

3. oktober 2012

christina92

Camillos skriver:

håber du har ret smukke

Ellers venter hun til terminen simpelthen bare for at vise dig at det kan lade sig gøre at gennemføre en HEL graviditet  

Men lige meget hvad har du dit mirakel indenfor de næste 4 uger! Det er da fantastisk.

Anmeld

3. oktober 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

hej piger. nu har jeg,i 3 dage haft smerter on and off plukkeveer/veer. var til jm idag og hun mærkede på mig indenvendig jeg har en halv cm livmoderhals tilBage jeg er helt blød og moden og jeg er 3 cm åben!!  har stadigvæk veer on and off .. kryds fingre for jeg ikk skal gå med smerter meget længere nu  lillepigen lå meget dybt med hovedet. tror i jeg snart føder ?,hehe

Årh  for at hun snart kommer ud til jer så!!! 

Anmeld

3. oktober 2012

BigHope13

Wee hep hep for at du snart har din dejlige pige i armene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.