37+6 måske sidste jm besøg update på hjælp av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

MMOGM

Camillos skriver:

hej piger. nu har jeg,i 3 dage haft smerter on and off plukkeveer/veer. var til jm idag og hun mærkede på mig indenvendig jeg har en halv cm livmoderhals tilBage jeg er helt blød og moden og jeg er 3 cm åben!!  har stadigvæk veer on and off .. kryds fingre for jeg ikk skal gå med smerter meget længere nu  lillepigen lå meget dybt med hovedet. tror i jeg snart føder ?,hehe

Uhh hvor er det altså bare spændende søde! 

Krydser for at du snart ser din lille prinsesse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Camillos

Mikkala91 skriver:

Uhh hvor er det altså bare spændende søde! 

Krydser for at du snart ser din lille prinsesse 

tak ja jeg håber ikke det går i stå 

Anmeld

3. oktober 2012

MMOGM

Camillos skriver:

tak ja jeg håber ikke det går i stå 

Nej det håber jeg heller ikke, men du har 1cm. tilbage og så er du i aktiv fødsel! 

Anmeld

3. oktober 2012

Camillos

Mikkala91 skriver:

Nej det håber jeg heller ikke, men du har 1cm. tilbage og så er du i aktiv fødsel! 

jeg jeg kan bare ikk forstå hvorfor det først hedder aktiv fødsel ved 4 cm, nu har jeg lige googlet det og der er faktisk nogle stykker der har gået og.været 3 cm åbne i flere uger uden at gå i fødsel så udsigterne kan godt være.lange da jeg slet ikke har regelmessige veer kun plukkeveer 

Anmeld

3. oktober 2012

Frøken J.

Uuuh held og lykke! Når det ser sådan ud derinde, kunne det godt lyde til det er tæt på

Anmeld

3. oktober 2012

Camillos

Frøken J. skriver:

Uuuh held og lykke! Når det ser sådan ud derinde, kunne det godt lyde til det er tæt på

tak ja .. desværre har jeg lige googlet aktiv fødsel først er fra 4 cm jeg har lidt plukke veer idag men slet ikke i samme grad som i forgårs smertemessigt gider ikke skulle gå 14 dage endnu

Anmeld

3. oktober 2012

Frøken J.

Camillos skriver:

tak ja .. desværre har jeg lige googlet aktiv fødsel først er fra 4 cm jeg har lidt plukke veer idag men slet ikke i samme grad som i forgårs smertemessigt gider ikke skulle gå 14 dage endnu

Men når du nu har været ved at gå i FTF, tror du så ikke godt der kunne ske noget nu her?

Anmeld

3. oktober 2012

Camillos

Frøken J. skriver:

Men når du nu har været ved at gå i FTF, tror du så ikke godt der kunne ske noget nu her?

jo jeg håber da smiler det er bare uvisheden jeg hader

Anmeld

3. oktober 2012

Chili

Camillos skriver:

hej piger. nu har jeg,i 3 dage haft smerter on and off plukkeveer/veer. var til jm idag og hun mærkede på mig indenvendig jeg har en halv cm livmoderhals tilBage jeg er helt blød og moden og jeg er 3 cm åben!!  har stadigvæk veer on and off .. kryds fingre for jeg ikk skal gå med smerter meget længere nu  lillepigen lå meget dybt med hovedet. tror i jeg snart føder ?,hehe

for at hun snart vil ud  

Håber også min lillemand kommer snart, har også gået med smerter i flere dage og skal sjovt nok også til JM i dag, hehe  

Måske jeg får samme besked  

Kom med vores små bebser snart

Anmeld

3. oktober 2012

Camillos

Chili skriver:

for at hun snart vil ud  

Håber også min lillemand kommer snart, har også gået med smerter i flere dage og skal sjovt nok også til JM i dag, hehe  

Måske jeg får samme besked  

Kom med vores små bebser snart

tak ja det ikke.sjovt med de smerter, du må endelig komme.med en update er lidt bange for,mit er gået lidt i stå, håber ellers på at føde idag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.