Jeg gjorde det :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2012

Miss-86

AnnL skriver:

Hejsa

Efter en del tænketid, besluttede jeg at jeg gerne måtte købe en lille babyting

Så besluttede at købe disse og en æske, til måske kommende babyting, tja er nok lidt skør..  Men det var skønt

Ved ik helt hvad jeg ville med dette, dele det med jer der også er skruk

Hvor er de søde.. Jeg har købt en bodystocking i hvid, hvor der står: Dad's favourite .. Jeg kunne ikke lade være og da slet ikke da den var sat ned til 13.-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Babydrøm

MissMona skriver:

Hehe, ... jeg havde gemt graviditetstesten i IDAD strømperne og pakket dem ind til min kæreste. Sådan fandt han ud af det. Han kiggede først på strømperne sådan lidt skeptisk. (Overvejede om jeg var blevet helt babyskør af at vente på det lykkedes har han fortalt mig sidenhen). Hvad er det? Sagde han. Ja hvad er det? sagde jeg. Han kiggede forvirret, så sagde, jeg - prøv at hive dem fra hinanden. Så heve han den ene sok af den anden og indeni lå testen. .... Jeg glemmer ALDRIG det smil der spontant opstod i øjenkrogene og mundvigene og de lette røde kinder der blussede op - efterfulgt af et ...- Er det RIGTigT?

... Det var det jo så. Så de strømper de betyder noget helt specielt for mig og jeg synes det er et godt førstegangskøb hvis man er skruk!

Kh MissMona

Ej en skøn måde at "sige" det på

Ja så er de da helt specielle for dig/jer

Ej det ansigtudtryk må ha' været guld værd! Glæder mig til at jeg en dag for det at se hos min kæreste

Kh Ann

Anmeld

31. oktober 2012

Babydrøm

Stivdie skriver:

Hihi, skal nok opdatere, når der sker noget mere og jeg pludselig har grund til at købe de fine baby-sokker!
Var forbi H&M i dag og kunne ikke dy mig for lige at kigge ind og se dem IRL, MEN købte dem ikke! Er faktisk lidt stolt af mig selv, måtte også bruge hele rygraden for at skubbe mig selv ud af butikken igen, da jeg fandt det SØDESTE tigerdyrsæt Dét ville jeg godt have haft med hjem!
http://www.hm.com/dk/product/04828?article=04828-C

Så forresten lige på din profil, at du også er udvandret fynbo Hvilken del af øen er du fra? Jeg er selv opvokset i en lille by lidt udenfor Svendborg

Super, vil jeg glæde mig til hi hi

Hold da op! Flot!  Jeg kunne ik gå forbi dem  (eller jo, gjorde jeg jo de første mange gange, før jeg besluttede mig for at købe dem )

Ej det sæt har jeg også kigget på  Er fuldstændig vild med bodyen med baby peter plys og tigerdyret, ville ønske den sælges seperat, så havde jeg slået til!  Da jeg er mest vild med bodyen

Jeps er også fynbo Er født og opvokset i en lille by der hedder Årslev 10-15 km fra Odense Savner du fyn?

Anmeld

31. oktober 2012

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Hvor er de søde.. Jeg har købt en bodystocking i hvid, hvor der står: Dad's favourite .. Jeg kunne ikke lade være og da slet ikke da den var sat ned til 13.-

Ja ik, er vild med dem

Ej den lyder sød, kommer der et billed af den?

Anmeld

5. november 2012

Miss-86

AnnL skriver:

Ja ik, er vild med dem

Ej den lyder sød, kommer der et billed af den?

Ja er den også Jeg må prøve at se om jeg kan ligge billede ind over mobilen, ved ikk helt lige hvordan man gør

Anmeld

5. november 2012

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Ja er den også Jeg må prøve at se om jeg kan ligge billede ind over mobilen, ved ikk helt lige hvordan man gør

Okay, helt i orden  er bare nysgerrig  er heller ik så god til det med at ligge billeder ind 

Anmeld

5. november 2012

Miss-86

AnnL skriver:

Okay, helt i orden  er bare nysgerrig  er heller ik så god til det med at ligge billeder ind 

Hehe, vi kan jo ikke være gode til det hele

Anmeld

5. november 2012

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Hehe, vi kan jo ikke være gode til det hele

Lige præcis  

Anmeld

10. november 2012

Papillon

Årh hvor hyggeligt!

Jeg har også de sokker, har faktisk fået dem af min kæreste

Dejlige historier med en lille gave til ham, når testen viser positiv - føler mig lidt inspireret nu, selvom der nok går lidt tid, før det bliver aktuelt

Anmeld

12. november 2012

Babydrøm

Kitkat92 skriver:

Årh hvor hyggeligt!

Jeg har også de sokker, har faktisk fået dem af min kæreste

Dejlige historier med en lille gave til ham, når testen viser positiv - føler mig lidt inspireret nu, selvom der nok går lidt tid, før det bliver aktuelt

Ja super hyggeligt 

Ej hvor dejligt du har fået dem af din kæreste  

Blev også inspireret af de historier, selvom der er noget tid til at det bliver aktuelt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.