Jeg gjorde det :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Babydrøm

Super god ide metski83  Tænker lige at jeg vil da også finde på en ting, han kan få den dag jeg er gravid 

Godt at høre jeg ik er ene om det, det er så hyggeligt  Super at høre Eliza 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Stivdie

AnnL skriver:

Hejsa

Efter en del tænketid, besluttede jeg at jeg gerne måtte købe en lille babyting

Så besluttede at købe disse og en æske, til måske kommende babyting, tja er nok lidt skør..  Men det var skønt

Ved ik helt hvad jeg ville med dette, dele det med jer der også er skruk

Ih altså!! Det er fejt at vise bittesmå overnuttede babysokker (og fødder) til ikke-gravide, småskrukke kvinder!!
Jeg har besluttet mig for, at jeg under ingen omstændigheder må købe noget før uge 12, men du gør det godt nok svært for mig De sokker får det jo til at ringe i æggestokkene - især det billede længere nede i tråden med babyfødder i
Nu er jeg altså også snart nødt til at have en baby!! Hvor har du købt sokkerne? (Ja jeg ved det godt, jeg piner mig selv nu)

Anmeld

29. oktober 2012

Babydrøm

Stivdie skriver:

Ih altså!! Det er fejt at vise bittesmå overnuttede babysokker (og fødder) til ikke-gravide, småskrukke kvinder!!
Jeg har besluttet mig for, at jeg under ingen omstændigheder må købe noget før uge 12, men du gør det godt nok svært for mig De sokker får det jo til at ringe i æggestokkene - især det billede længere nede i tråden med babyfødder i
Nu er jeg altså også snart nødt til at have en baby!! Hvor har du købt sokkerne? (Ja jeg ved det godt, jeg piner mig selv nu)

Nej det er da slet ik fair, må jeg give dig ret i  Men det er så hyggeligt!  Har slet ik fortrudt jeg valgte at købe dem

Jeg har ingen baby og ik PB planer i den nærmeste fremtid, men skruk, ja det er jeg jo nok  Derfor valgte jeg også at jeg gerne måtte købe et par babyting, og har det super med det

Jeg har købt dem i H&M

Anmeld

29. oktober 2012

Stivdie

AnnL skriver:

Nej det er da slet ik fair, må jeg give dig ret i  Men det er så hyggeligt!  Har slet ik fortrudt jeg valgte at købe dem

Jeg har ingen baby og ik PB planer i den nærmeste fremtid, men skruk, ja det er jeg jo nok  Derfor valgte jeg også at jeg gerne måtte købe et par babyting, og har det super med det

Jeg har købt dem i H&M

Hmm.. Vi går lidt med baby-planer, men er ikke kommet rigtig igang med pb endnu. Og ved også hvad kærestens holdning er - der skal IKKE babyting ind, før der faktisk er en baby, såeh... SUK!
Jeg kommer til at vente til p-pillerne er droppet og der er gevinst - eller skjule dem for ham på bunden af min egen sokkeskuffe

Anmeld

29. oktober 2012

Babydrøm

Stivdie skriver:

Hmm.. Vi går lidt med baby-planer, men er ikke kommet rigtig igang med pb endnu. Og ved også hvad kærestens holdning er - der skal IKKE babyting ind, før der faktisk er en baby, såeh... SUK!
Jeg kommer til at vente til p-pillerne er droppet og der er gevinst - eller skjule dem for ham på bunden af min egen sokkeskuffe

Lyder da dejligt I gør det

Ja okay, den er ik så god  Men havde nok gjort det sidste du skrev he he

Min kæreste påstår at jeg har smittet ham med baby-nykker, så han er også skruk, så han havde intet imod det  (men vil nu ik sige jeg har smittet ham  jeg mener at det bare er sket for ham )

Anmeld

29. oktober 2012

Stivdie

AnnL skriver:

Lyder da dejligt I gør det

Ja okay, den er ik så god  Men havde nok gjort det sidste du skrev he he

Min kæreste påstår at jeg har smittet ham med baby-nykker, så han er også skruk, så han havde intet imod det  (men vil nu ik sige jeg har smittet ham  jeg mener at det bare er sket for ham )

Haha, min kæreste er bestemt mere skruk end mig - men det går nu mere på det der med at LAVE babyen! DÉT vil han gerne
Det er nu faktisk ham, der har foreslået, at jeg snart smider pillerne! Jeg er bare ikke så god til omvæltninger, så jeg skal lige bruge et par måneder til at sunde mig og tænke over det først, og så ryger de, når jeg har vænnet mig lidt mere til tanken.. Men det er nok ved at være snart

Anmeld

29. oktober 2012

Babydrøm

Stivdie skriver:

Haha, min kæreste er bestemt mere skruk end mig - men det går nu mere på det der med at LAVE babyen! DÉT vil han gerne
Det er nu faktisk ham, der har foreslået, at jeg snart smider pillerne! Jeg er bare ikke så god til omvæltninger, så jeg skal lige bruge et par måneder til at sunde mig og tænke over det først, og så ryger de, når jeg har vænnet mig lidt mere til tanken.. Men det er nok ved at være snart

ej vil han dog det he he, hvilken mand vil ik DET?! he he  siger min også he he

det kan jeg godt forstå, det er jo også en meget stor beslutning vi vil også meget gerne, en dag.. vi er slet ik der endnu.. men vi glæder os da Men nu nyder vi hinanden og tager den derfra  

Anmeld

29. oktober 2012

Babydrøm

Stivdie skriver:

Glæder mig til at høre mere om x antal tid

Anmeld

29. oktober 2012

MissMona

AnnL skriver:

Hejsa

Efter en del tænketid, besluttede jeg at jeg gerne måtte købe en lille babyting

Så besluttede at købe disse og en æske, til måske kommende babyting, tja er nok lidt skør..  Men det var skønt

Ved ik helt hvad jeg ville med dette, dele det med jer der også er skruk

Hehe, ... jeg havde gemt graviditetstesten i IDAD strømperne og pakket dem ind til min kæreste. Sådan fandt han ud af det. Han kiggede først på strømperne sådan lidt skeptisk. (Overvejede om jeg var blevet helt babyskør af at vente på det lykkedes har han fortalt mig sidenhen). Hvad er det? Sagde han. Ja hvad er det? sagde jeg. Han kiggede forvirret, så sagde, jeg - prøv at hive dem fra hinanden. Så heve han den ene sok af den anden og indeni lå testen. .... Jeg glemmer ALDRIG det smil der spontant opstod i øjenkrogene og mundvigene og de lette røde kinder der blussede op - efterfulgt af et ...- Er det RIGTigT?

... Det var det jo så. Så de strømper de betyder noget helt specielt for mig og jeg synes det er et godt førstegangskøb hvis man er skruk!

Kh MissMona

Anmeld

30. oktober 2012

Stivdie

AnnL skriver:

Glæder mig til at høre mere om x antal tid

Hihi, skal nok opdatere, når der sker noget mere og jeg pludselig har grund til at købe de fine baby-sokker!
Var forbi H&M i dag og kunne ikke dy mig for lige at kigge ind og se dem IRL, MEN købte dem ikke! Er faktisk lidt stolt af mig selv, måtte også bruge hele rygraden for at skubbe mig selv ud af butikken igen, da jeg fandt det SØDESTE tigerdyrsæt Dét ville jeg godt have haft med hjem!
http://www.hm.com/dk/product/04828?article=04828-C

Så forresten lige på din profil, at du også er udvandret fynbo Hvilken del af øen er du fra? Jeg er selv opvokset i en lille by lidt udenfor Svendborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.