At komme rundt med to børn under to år - hvordan?! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

mustafa ali can

hvis det var mig havde jeg købt en tvillingvogn jeg har selv 2 små da er 1.5 år imellem jeg synes godt om tvillingvogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Valle81

Jonna1979 skriver:

pris og hvor bor du

Jamen bor i viborg pris hmm 4000?? den har kostet 6000 fra ny og har overlædder med til 500 kr den er 1 1/2 år gammel og i farven pro coffee

Anmeld

6. oktober 2012

JustMe

Dut-ugle skriver:

vi har 2 børn med 14½ mdr i mellem, vi har en klapvogn med et søskendesæde, så den bette ligger i klapvognen i voksipose og den store sidder i søskendesædet 

Tipper vognen ikke, hvis barnet læner sig huritgt fremover?  Men det ser supersmart ud!

Anmeld

6. oktober 2012

Valle81

Jonna1979 skriver:

pris og hvor bor du

Kan se du bor i esbjerg ellers omegn, vi er i esbjerg hver 14. Dag så den kan bringes

Anmeld

6. oktober 2012

Tulle28

Thalia skriver:

Vi havde en tvillingeklapvogn til vores pseudotvillinger da de var små.

Indtil vi købte den dobbeltslyngede jeg. Så sad den yngste på maven i en strækvikle og storebror på hoften i en ringslynge

Wow hvor er du sej!! Jeg bøvler stadig med min strækvikle

TS: Der er 2,5 år mellem mine piger og vi har investeret i en tvillingeklapvogn (Mountain Buggy). Det fungerer superfint, og det er dejligt den har svinghjul, så er det nemt at komme rundt. Man kan få en billig model fra Carena (swing, tror jeg den hedder) - vi syntes den virkede lidt "plastic fantastic", men har læst mange gode anmeldelser af den på nettet. Den er ikke så dyr, ca. 2700,-

Anmeld

8. oktober 2012

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
JustMe skriver:

Tipper vognen ikke, hvis barnet læner sig huritgt fremover?  Men det ser supersmart ud!

Vi har ikke oplevet det endnu, og han er lidt af en vildbasse  Men det anbefales at man altid har fat i styret, da det ikke er meningen at søskendesædet skal erstatte en tvillingevogn  Derfor bruger vi den også kun når den store skal bringes og hentes i dagplejen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.