At komme rundt med to børn under to år - hvordan?! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Morgensol

Her er der 19 mdr imellem pigerne og vi købte en Carena doubleswing. Vi har været giga glade for den!! 

Nu har vi så købt en dobbelt cykeltrailer der også fungerer som klapvogn.. Men nu er de efterhånden også henholdsvis 1 år og 2år og 7 mdr. Så den store går mest nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Valle81

Her er der 12 mdr mellem vores og vi har en emmaljunga twin nintro

Vi vil gerne sælge hvis den skulle have interesse. Den er nærmest som ny

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Det var lige sådan en jeg havde forestillet mig, men kan man ikke have den ene side som barnevogn og den anden som klapvogn? Når jeg søger på billeder på Google så er begge enten det ene eller det andet. Og storesøster er alt for stor til barnevognen

Anmeld

3. oktober 2012

december-babyen

Tvillinge klapvogn med en lift. Vi har lige købt en teutonia team cosmo. Virkelig fed vogn...vi har om ca 2 mdr en lille nyfødt plus en på 12 mdr.

Anmeld

3. oktober 2012

Silas&Mille

Vi har 13 måneder imellem vores og vi har en Carena Double swing. Den er rigtig god at køre med, men den lille vokser hurtigt ud af liften, synes jeg, dog ikke noget problem for os, da vores snart 8 måneder gamle datter sidder selv helt uden problemer og var begyndt at være utilfreds med at være i liften

Anmeld

4. oktober 2012

crille

Bertemor skriver:

Her er der 19 mdr imellem pigerne og vi købte en Carena doubleswing. Vi har været giga glade for den!! 

Nu har vi så købt en dobbelt cykeltrailer der også fungerer som klapvogn.. Men nu er de efterhånden også henholdsvis 1 år og 2år og 7 mdr. Så den store går mest nu..

Hvilken cykeltrailer har i, den lyder smart

Anmeld

4. oktober 2012

Valle81

Anonym skriver:

Det var lige sådan en jeg havde forestillet mig, men kan man ikke have den ene side som barnevogn og den anden som klapvogn? Når jeg søger på billeder på Google så er begge enten det ene eller det andet. Og storesøster er alt for stor til barnevognen

Jo man kan kun enten eller, men vi gjorde det at vi havde en stiv lift i den ene side altså hvor sæde var lagt helt ned og så sad storebror op i den anden side da den mindste voksede ud af liften lå han med junior dyne hvor han lå på den ene halvdel og havde den anden halvdel over sig

Og så kunne han jo lige pludselig sidde lidt op osv

Christina

Anmeld

4. oktober 2012

henh01

Du kan evt anskaffe dig en alm barnevogn og et søskendesæde og hvis I skal længere så evt en ladcykel eller en cykeltrailer

Anmeld

6. oktober 2012

Morgensol

crille skriver:

Hvilken cykeltrailer har i, den lyder smart

Vi har en Croozer kid for 2.   der er også hjul med så den kan laves om til løbevogn. super smart!! 

Anmeld

6. oktober 2012

Jonna1979

Valle81 skriver:

pris og hvor bor du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.