At komme rundt med to børn under to år - hvordan?! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.972 visninger
25 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Min graviditet er stadig hemmelig, derfor er jeg anonym

Men jeg kommer til at have to børn under 2 år når jeg har født nr 2, og jeg sidder lidt og tænker på hvordan jeg dog får dem transporteret??? Har ingen bil. Hvis jeg nu fx skal hjem til mine forældre en aften uden min kæreste - jeg kan jo ikke både køre barnevogn med den lille og klapvogn med den store

Hvad gør I, jer med børn med lille aldersforskel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Men jeg kommer til at have to børn under 2 år når jeg har født nr 2, og jeg sidder lidt og tænker på hvordan jeg dog får dem transporteret??? Har ingen bil. Hvis jeg nu fx skal hjem til mine forældre en aften uden min kæreste - jeg kan jo ikke både køre barnevogn med den lille og klapvogn med den store

Jeg tror de fleste har en tvillinge vogn til dem.

Anmeld

2. oktober 2012

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

vi har 2 børn med 14½ mdr i mellem, vi har en klapvogn med et søskendesæde, så den bette ligger i klapvognen i voksipose og den store sidder i søskendesædet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Ja, tvillingevogn 

Emaljunga twin nitro et eller andet har været en succes her. Det ældste barn kan sidde, - som i klapvogn, - og det yngste barn kan ligge trygt i lift i sin side... Men hurtigt sidder de jo begge, - side om side 

Anmeld

2. oktober 2012

Thalia

Vi havde en tvillingeklapvogn til vores pseudotvillinger da de var små.

Indtil vi købte den dobbeltslyngede jeg. Så sad den yngste på maven i en strækvikle og storebror på hoften i en ringslynge

Anmeld

2. oktober 2012

Pigent

Anonym skriver:

En tvillingklapvogn 

Det vil jeg sige er den bedste løsning når de begge er under 2 år.

Anmeld

2. oktober 2012

MamaJakob

Jeg står selv og skal til at have barn nr. 2 til november, kun 22 måneder efter jeg fik min første 

Vi overvejede også rigtig meget at købe en tvillingevogn, men er gået bort fra det igen; dels fordi min søn netop er begyndt at sove indenfor herhjemme, dels fordi vi oftest tager bilen og lader ham gå selv. Selvfølgelig går vi også ture med klapvogn ind imellem, og jeg forestiller mig, at vi fremover enten vil gå tur med både barnevogn og klapvogn - og hvis jeg er alene og ikke er med bil, vil jeg anskaffe mig et søskendesæde til den anledning. 

I vores situation syntes det i hvert fald lidt som et "over-kill" at skulle købe en tvillingevogn i forhold til, hvor lidt vi formentlig ville få den brugt.

Held og lykke med graviditeten!

Anmeld

2. oktober 2012

Koen.

Anonym skriver:

HHeMin graviditet er stadig hemmelig, derfor er jeg anonym

Her er der 25 mdr imellem dem og vi har en tvillinge klapvogn(ryglænet kan lægges helt ned) og den kunne jeg ikke undvære

Anmeld

2. oktober 2012

Ciss

Jeg havde en Moby Wrap. Anbefaler den varmt!

Nogen gange lå lillebror i barnvognen, og så kunne jeg have storesøster i sjalet på hoften, hvis det var for langt for hende at gå.

Andre gange sad storesøster i klapvognen, og så havde jeg lillebror mave mod mave i sjalet - evn under jakken, hvis det var koldt.

Jeg så også en reklame for en søskencykel, som man kunne montere på barnevognen, hvor den store så kunne sidde og cykle med, mens man gik. Den havde jeg rigtig lyst til at købe, men vi havde ikke lige økonomi til det på den tid.

Anmeld

2. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har 2,5 år mellem mine, og jeg købte en dobbeltbarnevogn/klapvogn.
Den øverste del var barnevogn, som kan omdannes til klapvogn, og den nederste del er et sæde, man kan lægge ned og tage af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.