AnneBJ skriver:
Ih Carina, du er så smuk!! 
Dejlig update om den skønne Johannes, det glæder mig (kommende) pædagoghjerte at drengen har en dukke 
Det bliver spændende hvornår hende lillesøster dukker op, jeg glæder mgi i hvert fald max til billeder, beretninger og alt hvad dertil hører! (ikke at det gør det nemmere for mig, at vente med næste baby, men altså... )

- og jo, jeg stemmer for updates fra alle kanter herinde, og håber jeg selv får lavet en i løbet af weekenden!
Tak Anne! Altså når man går og føler sig tyk, træt, øm, tung og grå så er jeres ord altså guld værd!
Selvfølgelig har han da en dukke
Det krævede godt nok en masse plagen og gode argumenter overfor Martin, men tilsidst gav han lov
Og jeg kan da afsløre, at dukkevognen er på vej. Den er bare ved at blive malet blå. He he...
Ih jeg glæder mig til at I skal i gang med projekt baby! Det blir så hyggeligt! Det var skægt dengang vi alle sammen gik og ventede på den første forårsdag, for det var der Anne havde tænkt sig at smutte Felix ud
Glæder mig til update fra jer! Og selvfølgelig blir i tvunget til at se billeder og hører de slibrige fødselsdetaljer!
Anmeld