Carina87 skriver:
Hvordan siger man det på tyrkisk? Hvis det virker vil jeg også prøve
Havde du virkelig troet jeg ville gå gennem hele graviditeten uden sådan virkelig for alvor at BROKKE mig?
Vi starter snart, for jeg gider egentlig ikke være så tung og tyk mere. Var ved at dø over en shoppetur med mig selv i dag. Men jeg skulle jo selvfølgelig også lige spille karl-smart og GÅ ned i byen. Og så er jeg ved at være træt af alle de blikke fra frememde folk - og ikke mindst kommentarerne!
Jeg havde efter vores snak om epidural også besluttet mig for, at det skulle prøves. Min JM siger også at jeg meget gerne må. Men hun tror ikke jeg når det, og hvis jeg gør så tror hun jeg føder lige med det samme bagefter uden at have nået at opleve virkningen. Mon hun siger det for at spare, men uden at sige det er derfor, eller er det virkelig sandt
Jeg håber ikke jeg når det
Det ved jeg ikke...eller jo, gel (udtales gæl) betyder kom, men jeg ved ikke, hvordan man siger kom ud!
Det var sgu lige før, jeg troede det, for du har jo været meget standhaftig indtil videre...men jeg ved ikke, hvad det er der sker, når man rammer de der 37-38 uger! Tålmodigheden er i hvert fald væk!
Jeg håber heller ikke, du når epiduralen, for så er det jo et tegn på, at det går stærkt - det gør det jo nok også, for din sidste fødsel var jo ikke særlig lang taget i betragtning, at du var førstegangsfødende.
Spændende om du gør!
Hehe, jeg kender godt det med at udfordre sig selv lidt, for det kunne jo være...!
Idag startede jeg ud med at lokke gemalen i kanen
, derefter kørte jeg til Aalborg og vadede hele storcenteret + Bilka rundt. Da jeg kom hjem åd jeg ½ ananas, så jeg nu er helt hudløs på tungen og i ganen!

Og nu sidder jeg så med dagens 3. kop hindbærbladthe!
Hmmm, og det hjælper sgu ikke rigtigt - kun det sædvanlige slim-halløjsa, lidt plukveer hist og pist, men sgu ikke noget, der er noget ved!
Nu glæder jeg mig bare til at komme til jdm. imorgen og få en status på, hvordan det ser ud dernede!