Av!!! hjælp ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Team Putte

Camillos skriver:

Ja altså har virkelig haft ondt turevis i maven siden klokken 20 igår Aftes og over hele natten, jeg har ikke taget tid på det, da jeg ikke troede det var veer.. men nu bliver jeg helt i tvivl om hva det så kan være  

Har som sagt haft mega ondt turevis fra 20:00 igår.. Det har så taget lidt af her til morgen, men kan gøre ondt til tider... 

Jeg har ingen tegnblødning haft, kun lidt øget udflåd

gider ik tro jeg har veer hvis jeg nu ik har veer, men vil egentlig godt vide om der kan være noget i gang... 

jeg er 37+5 idag... er der nogle der kan hjælpe? 

Det kan være "øve-veer"

En i min terminsgruppe var meget plaget af dem og troede flere gange hun var ved at gå i fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Det kan være "øve-veer"

En i min terminsgruppe var meget plaget af dem og troede flere gange hun var ved at gå i fødsel

Lidt irriterende for så ved man ikke hvornår de rigtige kommer 

men dem mærker jeg nok anderledes..

Anmeld

2. oktober 2012

Team Putte

Camillos skriver:

Lidt irriterende for så ved man ikke hvornår de rigtige kommer 

men dem mærker jeg nok anderledes..

Måske

Jeg mærkede ik meget til mine veer før vandet gik og der var jeg 8 cm åben

Anmeld

2. oktober 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Måske

Jeg mærkede ik meget til mine veer før vandet gik og der var jeg 8 cm åben

gik dit vand først da du var 8 cm åben? 

Anmeld

2. oktober 2012

Team Putte

Camillos skriver:

Jah

Men godt det samme for jeg havde faktisk ingen smerter inden Vandet gik 00.30 og Ida er født 04.10... Pressede i halvanden time så der havde jeg heller ik ondt... Smerter i 2 timer er lige til at holde ud ved en fødsel

Anmeld

2. oktober 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Jah

Men godt det samme for jeg havde faktisk ingen smerter inden Vandet gik 00.30 og Ida er født 04.10... Pressede i halvanden time så der havde jeg heller ik ondt... Smerter i 2 timer er lige til at holde ud ved en fødsel

det må man sige...  du har været heldig ... er bare så bange for det skal ske i aften når jeg er ude og spise og i biffen med min veninde...  min mave er stadigvæk noget Øm og gør lidt ondt engang imellem 

det skulle ikke undre mig med mit held

Anmeld

2. oktober 2012

Team Putte

Camillos skriver:

det må man sige...  du har været heldig ... er bare så bange for det skal ske i aften når jeg er ude og spise og i biffen med min veninde...  min mave er stadigvæk noget Øm og gør lidt ondt engang imellem 

det skulle ikke undre mig med mit held

Så er det sgu nok ik første gang det er sket i en biograf

Anmeld

2. oktober 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Så er det sgu nok ik første gang det er sket i en biograf

hehe .. nej det er det nok ikke .. men ville da lige passe 

Anmeld

2. oktober 2012

Guldimaven

Camillos skriver:

Mit vand gik først da jeg var 10 cm åben og skulle presse.  Men ja jeg havde øve veer natten før jeg fødte, og kunne kun små sove den nat. Når det er veer der virker er du ikke i tvivl. 

Anmeld

2. oktober 2012

Camillos

Guldimaven skriver:

Mit vand gik først da jeg var 10 cm åben og skulle presse.  Men ja jeg havde øve veer natten før jeg fødte, og kunne kun små sove den nat. Når det er veer der virker er du ikke i tvivl. 

synes egentlig heller ikke jeg var i tvivl igår for havde virkelig ondt... men man kan åbenbart få det værre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.