Av!!! hjælp ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.320 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Camillos

Ja altså har virkelig haft ondt turevis i maven siden klokken 20 igår Aftes og over hele natten, jeg har ikke taget tid på det, da jeg ikke troede det var veer.. men nu bliver jeg helt i tvivl om hva det så kan være  

Har som sagt haft mega ondt turevis fra 20:00 igår.. Det har så taget lidt af her til morgen, men kan gøre ondt til tider... 

Jeg har ingen tegnblødning haft, kun lidt øget udflåd

gider ik tro jeg har veer hvis jeg nu ik har veer, men vil egentlig godt vide om der kan være noget i gang... 

jeg er 37+5 idag... er der nogle der kan hjælpe? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Mor Til Oktober Børn

Camillos skriver:

Ja altså har virkelig haft ondt turevis i maven siden klokken 20 igår Aftes og over hele natten, jeg har ikke taget tid på det, da jeg ikke troede det var veer.. men nu bliver jeg helt i tvivl om hva det så kan være  

Har som sagt haft mega ondt turevis fra 20:00 igår.. Det har så taget lidt af her til morgen, men kan gøre ondt til tider... 

gider ik tro jeg har veer hvis jeg nu ik har veer, men vil egentlig godt vide om der kan være noget i gang... 

Kunne godt lyde som plukkeveer,   Tag tid på dem hvis det er, så finder du ud af om det er veer

Havde sådan en tur igår aftes ..

Anmeld

2. oktober 2012

Camillos

MillesMor111010 skriver:

Kunne godt lyde som plukkeveer,   Tag tid på dem hvis det er, så finder du ud af om det er veer

Havde sådan en tur igår aftes ..

synes bare ikke plukkeveer plejer at gøre så ondt man vågner af dem og har svært ved at falde i søvn .. tror de kom omkring 1 gang hver7-10 min .. 

av... kan vore små basser ikke bare komme ud til os nu, i stedet for at drille.. 

Anmeld

2. oktober 2012

Mor Til Oktober Børn

Camillos skriver:

synes bare ikke plukkeveer plejer at gøre så ondt man vågner af dem og har svært ved at falde i søvn .. tror de kom omkring 1 gang hver7-10 min .. 

av... kan vore små basser ikke bare komme ud til os nu, i stedet for at drille.. 

Nej de siger jo at de ikk må gøre ondt  Hmm ...

Synes det lyder som en god idé at de kommer ud nu !!

Anmeld

2. oktober 2012

Camillos

MillesMor111010 skriver:

Nej de siger jo at de ikk må gøre ondt  Hmm ...

Synes det lyder som en god idé at de kommer ud nu !!

Ja det er jo det....  Nå jeg må bare se tiden an... ... held og lykke hos Jm idag..

Anmeld

2. oktober 2012

Mor Til Oktober Børn

Camillos skriver:

Ja det er jo det....  Nå jeg må bare se tiden an... ... held og lykke hos Jm idag..

Ja det er bare at vente

Jeg takker

Anmeld

2. oktober 2012

Snartmortil3

Camillos skriver:

jeg havde sindssygt kraftige plukveer i 2 dage da jeg skulle føde. der var sådan en 7-8-9-10 min imellem og de ville hverken tage til i styrke eller komme oftere. Så gik de over et halvt døgns tid. Så gik mit vand. Så fik jeg dælme veer!!!!!!!!

Anmeld

2. oktober 2012

Camillos

110811 skriver:

jeg havde sindssygt kraftige plukveer i 2 dage da jeg skulle føde. der var sådan en 7-8-9-10 min imellem og de ville hverken tage til i styrke eller komme oftere. Så gik de over et halvt døgns tid. Så gik mit vand. Så fik jeg dælme veer!!!!!!!!

Så kan det jo være mit vand går i aften ?  skal ud og spise og i biffen med en veninde så det ville ikk være fedt det gik i biografen hehe .. tak for svar... jeg har stadigvæk lidt pluk veer og lidt ondt i nederste del af maven .... men slet ikke som igår og i nat.. 

Anmeld

2. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

Camillos skriver:

Plukkeveer kan godt gøre ondt! Jeg vågnede hver nat og troede det var veer, de sidste 3 uger tro mig, du IKKE i tvivl når det sker

Anmeld

2. oktober 2012

Camillos

Frk P. skriver:

Plukkeveer kan godt gøre ondt! Jeg vågnede hver nat og troede det var veer, de sidste 3 uger tro mig, du IKKE i tvivl når det sker

Aiii ... så kan man ligge længe og vente hva.. hvordan kunne du holde det ud? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.