Synes der er mange ting nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
MillesMor111010 skriver:

er 38+6 idag .. Håber så sandelig ikk det er sådan tur jeg skal have .. Puha  Men får hende til at tjekke alt, er hun nu også god til hvis man siger der er noget

Skal helt sikkert komme med update ..

Man ka sige at heldigvis er baby jo klar til at komme ud, hvis det er! 

Og hvis det er sf, ka det jo sagtens være du stadig får lov til at gå tiden ud, eller i hvert længer end lige nu.

Jeg fik konstateret sf i uge 32+3 og fik lov til at gå til uge 34+, med thea. Så det behøver jo slet ik være akut, hvis det er.

For at det er som det ska være, og at du bare har en dårlig dag! Vh sti e

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Mor Til Oktober Børn

Camillos skriver:

det fik jeg afvide af min læge for noget tid siden så ja det formoder jeg desværre.

Øv ..

Anmeld

2. oktober 2012

Mor Til Oktober Børn

StineW79 skriver:

Man ka sige at heldigvis er baby jo klar til at komme ud, hvis det er! 

Og hvis det er sf, ka det jo sagtens være du stadig får lov til at gå tiden ud, eller i hvert længer end lige nu.

Jeg fik konstateret sf i uge 32+3 og fik lov til at gå til uge 34+, med thea. Så det behøver jo slet ik være akut, hvis det er.

For at det er som det ska være, og at du bare har en dårlig dag! Vh sti e

for at det også bare er en af "de der dage" ..

Anmeld

2. oktober 2012

Mor Til Oktober Børn

StineW79 skriver:

Godt du ska til JM i dag. Hvor langt er du henne? Det med svimmelhed, tryggen for bryste og kvalme, ku godt være begyndene svangerskabsforgiftning! Så få hende til at tjekke dig i alle ender og kanter!

Kom endelig med en Update sener ik? Vhvstine

Så er jm overstået ..
Der var ingenting at komme efter .. det er bare min krops måde at gøre sig klar på .. :-(
Nu handler det bare om at vente på lillebror vil til verden .. havde mange smerter da jeg kom derned (har jeg haft i laaang tid) havde dobbelt så mange da jeg gik .. :-( så har nu måtte sende manden til gymnastik med prinsessen så jeg kan få ro i kroppen ..

Anmeld

2. oktober 2012

StineW79

MillesMor111010 skriver:

Så er jm overstået ..
Der var ingenting at komme efter .. det er bare min krops måde at gøre sig klar på .. :-(
Nu handler det bare om at vente på lillebror vil til verden .. havde mange smerter da jeg kom derned (har jeg haft i laaang tid) havde dobbelt så mange da jeg gik .. :-( så har nu måtte sende manden til gymnastik med prinsessen så jeg kan få ro i kroppen ..

Årh det var godt der ik var noget galt!! 

Må bare håbe baby snart kommer så. Det er så hyggeligt at gå til gymnastik. Vi går også med thea. Og mig og alberte var afsted til tumlastik for første gang i dag. Vh stine

Anmeld

2. oktober 2012

Mor Til Oktober Børn

StineW79 skriver:

Årh det var godt der ik var noget galt!! 

Må bare håbe baby snart kommer så. Det er så hyggeligt at gå til gymnastik. Vi går også med thea. Og mig og alberte var afsted til tumlastik for første gang i dag. Vh stine

Det er så hyggeligt at være til gymnastik, :-) men idag måtte far tage afsted alene, men de havde også bare hygget sig, mens jeg fik en time med knapperne skruet over på afslapning ..

Anmeld

2. oktober 2012

StineW79

MillesMor111010 skriver:

Det er så hyggeligt at være til gymnastik, :-) men idag måtte far tage afsted alene, men de havde også bare hygget sig, mens jeg fik en time med knapperne skruet over på afslapning ..

Det er også vigtig at få slappet godt af, her det sidste stykke tid inden baby kommer! Ja thea spørg flere gange om ugen om hun ik snart ska til gymnastik, så dejligt! Vh Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.