Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sidder lige og tager en slapper, efter at have ryddet op .. Holder pause når plukkeveerne kommer, men forstår ikk hvorfor pokker mit underliv skal føles som om der er en der har stået med golf sko og sparket mig lige skridtet ?? AV!!
Er begyndt i morges at få en trykken i brystkassen (vildt ubehageligt), ikk noget der som sådan tager pusten fra mig, men det er stadig ikk helt tryg ved det ?! og oveni det er der kommet en ordentlig gang kvalme .. Har prøvet at ligge mig i sengen, men så bliver vores soveværelset forvandlet til en husbåd (det sejler rundt)
Er sandelig glad for jeg skal til JM idag .. Håber godt nok hun vil gøre et eller andet, for holder ikk til mere nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MillesMor111010 skriver: Sidder lige og tager en slapper, efter at have ryddet op .. Holder pause når plukkeveerne kommer, men forstår ikk hvorfor pokker mit underliv skal føles som om der er en der har stået med golf sko og sparket mig lige skridtet ?? AV!! Er begyndt i morges at få en trykken i brystkassen (vildt ubehageligt), ikk noget der som sådan tager pusten fra mig, men det er stadig ikk helt tryg ved det ?! og oveni det er der kommet en ordentlig gang kvalme .. Har prøvet at ligge mig i sengen, men så bliver vores soveværelset forvandlet til en husbåd (det sejler rundt) Er sandelig glad for jeg skal til JM idag .. Håber godt nok hun vil gøre et eller andet, for holder ikk til mere nu
Puha.. det med underlivet og smreten kender jeg godt lige pt ! Av.,. men det med du er svimmel og har kvalmpe lige pludselig kunne da godt være lidt faretruende.. hva tid skal du til Jm?
Camillos skriver: Puha.. det med underlivet og smreten kender jeg godt lige pt ! Av.,. men det med du er svimmel og har kvalmpe lige pludselig kunne da godt være lidt faretruende.. hva tid skal du til Jm?
13:50, så 2½ time endnu .. Men eneste tid hun havde idag .. Hun var overbooket nemlig, fordi der har været en vikar som bare har sat tider af for hende .. så det var den eneste tid jeg kunne få .. Så må bare gå på altanen når det bliver for slemt, og så lige få lidt luft .. Håber bare at det er min krop der er ved at være klar til at lillebror kommer, for det er bare for meget nu
MillesMor111010 skriver: 13:50, så 2½ time endnu .. Men eneste tid hun havde idag .. Hun var overbooket nemlig, fordi der har været en vikar som bare har sat tider af for hende .. så det var den eneste tid jeg kunne få .. Så må bare gå på altanen når det bliver for slemt, og så lige få lidt luft .. Håber bare at det er min krop der er ved at være klar til at lillebror kommer, for det er bare for meget nu
Ja.. men tænker lidt det er godt du bliver tjekket i urinen og dit blodtryk .. det er da ikke normalt at blive så dårlig ..
Camillos skriver: Ja.. men tænker lidt det er godt du bliver tjekket i urinen og dit blodtryk .. det er da ikke normalt at blive så dårlig ..
Nej men det med underlivet fik jeg tjekket forrig weekend på fg.. og de mente det var fordi han lå parat og at det er fordi jeg fødte for 2 år siden, som gør at mine muskler og sådan ikk er helt tip top endnu
MillesMor111010 skriver: Nej men det med underlivet fik jeg tjekket forrig weekend på fg.. og de mente det var fordi han lå parat og at det er fordi jeg fødte for 2 år siden, som gør at mine muskler og sådan ikk er helt tip top endnu
Okay , selvom jeg ikke har født før har jeg desværre også en slap bækkenbund grundet mange blærebetændelser fra da jeg var 9 år... så det kan da godt passe.. for nørj det gør nas og det er svært at gå...
Camillos skriver: Okay , selvom jeg ikke har født før har jeg desværre også en slap bækkenbund grundet mange blærebetændelser fra da jeg var 9 år... så det kan da godt passe.. for nørj det gør nas og det er svært at gå...
Kan mange blærebetændelse også gøre det ?? For Har lidt rigtig meget af det frem til jeg fødte vores datte for 2 år siden, så holdte det ligesom op .. (7, 9, 13)
Godt du ska til JM i dag. Hvor langt er du henne? Det med svimmelhed, tryggen for bryste og kvalme, ku godt være begyndene svangerskabsforgiftning! Så få hende til at tjekke dig i alle ender og kanter!
Kom endelig med en Update sener ik? Vhvstine
StineW79 skriver: Godt du ska til JM i dag. Hvor langt er du henne? Det med svimmelhed, tryggen for bryste og kvalme, ku godt være begyndene svangerskabsforgiftning! Så få hende til at tjekke dig i alle ender og kanter! Kom endelig med en Update sener ik? Vhvstine
er 38+6 idag .. Håber så sandelig ikk det er sådan tur jeg skal have .. Puha Men får hende til at tjekke alt, er hun nu også god til hvis man siger der er noget
Skal helt sikkert komme med update ..
MillesMor111010 skriver: Kan mange blærebetændelse også gøre det ?? For Har lidt rigtig meget af det frem til jeg fødte vores datte for 2 år siden, så holdte det ligesom op .. (7, 9, 13)
det fik jeg afvide af min læge for noget tid siden så ja det formoder jeg desværre.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128