hvornår hjerte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Jeg læste et eller andet sted, at hjertet begynder at slå 22-23 dage efter befrugtning. Det passer vel også meget godt.

ja det har jeg også lige læst. Så begyndte hjertet at slå i weekenden Lidt sjovt at man kan sætte det op sådan sort mod hvidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg er i dag 5+3 - er hjetet begyndt at slå?

jeg blev scannet da jeg var 5+2 eller 5+3 der var ikke noget hjerteblink endnu - men det var der da jeg blev scannet 6+5

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg blev scannet da jeg var 5+2 eller 5+3 der var ikke noget hjerteblink endnu - men det var der da jeg blev scannet 6+5

okay. Og du er ikke sat tilbage i gravidteten?

Håber sådan der er når får tid

Anmeld

1. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

okay. Og du er ikke sat tilbage i gravidteten?

Håber sådan der er når får tid

nej, det har passet præcis på dato lige fra start med mens. igennem mine scanninger osv

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

nej, det har passet præcis på dato lige fra start med mens. igennem mine scanninger osv

så holder den ikke altid stik med at hjertet begynder at slå efter 22 dage :/

Anmeld

1. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

så holder den ikke altid stik med at hjertet begynder at slå efter 22 dage :/

det kan jo godt være det har slået, bare ikke kraftigt nok til man ku se det på scanningen? men det var der ihvertfald da jeg blev scannet 6+5

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det kan jo godt være det har slået, bare ikke kraftigt nok til man ku se det på scanningen? men det var der ihvertfald da jeg blev scannet 6+5

fik du tilbudt en ny scanning fordi de ikke kunne se blink ved den første?

Anmeld

1. oktober 2012

Snehund

Anonym skriver:

Det er min læge der vil sende mig til scanning. Skal derop på onsdg og der får jeg henvisningen og inden man får tid går der nok et par dage. Så satser på at det bliver når jeg er 6+2-5 ca. Der er chancerne for at se hjerteblink vel rimelig - særlig med tanke på at jeg ved præcist hvornår jeg er blevet gravid?

OK -  lægen nok bedst, hvad det angår. Håber det bedste for dig 

Anmeld

1. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

fik du tilbudt en ny scanning fordi de ikke kunne se blink ved den første?

den første scanning fik jeg fordi jeg blev indlagt fordi jeg besvimede i et supermarket - og så troede de det var pga. graviditeten, men det var det så ikke.. og nr to scanning fik jeg fordi min læge havde henvist mig til tidlig scanning pga jeg før har haft MA

Anmeld

1. oktober 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

ja det har jeg også lige læst. Så begyndte hjertet at slå i weekenden Lidt sjovt at man kan sætte det op sådan sort mod hvidt

Ja det er lidt sjovt... ville være helt fantastisk, hvis man kunne fornemme når det slog sit første slag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.