hvornår hjerte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.499 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Anonym trådstarter

jeg er i dag 5+3 - er hjetet begyndt at slå?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

smokin

Måske.... Det starter omkring 6-7. Uge

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

Zette skriver:

Måske.... Det starter omkring 6-7. Uge

men når jeg er 5+3 så er jeg i 6. uge ikke?

Anmeld

1. oktober 2012

smokin

Anonym skriver:

Ja og derfor skriver jeg måske 

Anmeld

1. oktober 2012

smokin

Anonym skriver:

Ja og derfor skriver jeg måske 

Anmeld

1. oktober 2012

Snehund

Hvis du overvejer en tidlig scanning, vil jeg anbefale dig at vente, så længe du overhoved har tålmodighed til. Jo længere du venter, jo større chance er der for at se hjerteblink og andre fine detaljer fx uge 8 +?, der er meget at se. Hvis du tager afsted for tidligt, risikerer du at man ikke rigtig kan se noget - og de kan give unødig bekymring.

Håber det bedste for dig og din spire.

Anmeld

1. oktober 2012

AA10

Hjertet begynder og slå i uge 6 har været til scanning med en veninde og den lille ært slog sit lille   fik et helt chok, når man tænker på at der er abort grænse til uge 12  i uge 8 var vi også til en scanning og der begynder den og udvikle arme og ben vildt og se og tillykke med din graviditet

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

Snehund skriver:

Hvis du overvejer en tidlig scanning, vil jeg anbefale dig at vente, så længe du overhoved har tålmodighed til. Jo længere du venter, jo større chance er der for at se hjerteblink og andre fine detaljer fx uge 8 +?, der er meget at se. Hvis du tager afsted for tidligt, risikerer du at man ikke rigtig kan se noget - og de kan give unødig bekymring.

Håber det bedste for dig og din spire.

Det er min læge der vil sende mig til scanning. Skal derop på onsdg og der får jeg henvisningen og inden man får tid går der nok et par dage. Så satser på at det bliver når jeg er 6+2-5 ca. Der er chancerne for at se hjerteblink vel rimelig - særlig med tanke på at jeg ved præcist hvornår jeg er blevet gravid?

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

AA10 skriver:

Hjertet begynder og slå i uge 6 har været til scanning med en veninde og den lille ært slog sit lille   fik et helt chok, når man tænker på at der er abort grænse til uge 12  i uge 8 var vi også til en scanning og der begynder den og udvikle arme og ben vildt og se og tillykke med din graviditet

Tak skal du have

Jeg tænker jeg kommer til scanning når jeg er 6+2-5 ca. Der er vel lidt ventetid. Og jeg ved præcist hvornår jeg er blevet gravid, så chancerne for at se blink er vel ret stor så

Anmeld

1. oktober 2012

Miss Kat

Jeg læste et eller andet sted, at hjertet begynder at slå 22-23 dage efter befrugtning. Det passer vel også meget godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.