Skal jeg kontakte lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej piger

Har lige brug for lidt hjælp!
Er gravid 4+6, og har de sidste 4 dage haft menstruationslignende smerter der kommer og går. Var på toilettet i nat og der var en lille smule blod. Ikke ret meget og mest brunligt med lidt rødt i. Der var en lille smule igen til morgen, men intet rødt der. Nu ved jeg ikke om jeg skal kontakte lægen? Jeg tror selv det er en SA, men det kan lægen jo ikke gøre noget ved? Jeg kan vel heller ikke blive skannet, for der er vel ikke meget at se 4+6?

Jeg ville ringe og blive tjekket.. Så får du sikkerhed omkring hvad det er og hvad der evt skal ske.. Og jo du kan godt blive scannet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

RikkeThygesen skriver:

Så vidt jeg ved er det også MEGET voldsomme smerter man får i underlivet, hvis det er en SA der er igang.. Jeg har ikke selv prøvet det, er første gangs gravid, så har ikke prøvet så meget endnu

Men jeg krydser i hvert fald fingre for, at der ikke er noget galt og det hele bare er perfekt

Har ingen voldsomme smerter overhovedet. De er også helt væk nu dem der var

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg ville ringe og blive tjekket.. Så får du sikkerhed omkring hvad det er og hvad der evt skal ske.. Og jo du kan godt blive scannet

Tak for svar
Ringer nok lige ned og hører ad imorgen for en sikkerheds skyld.

Anmeld

1. oktober 2012

L&V

Anonym skriver:

Tak for svar
Ringer nok lige ned og hører ad imorgen for en sikkerheds skyld.

Det er ihvert fald rart og få ro på og hvis det er en sa er det os rart nok og ha lægen inde over

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det er ihvert fald rart og få ro på og hvis det er en sa er det os rart nok og ha lægen inde over

Ja det har du helt ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.