tisselagen i vugge/lift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

Mother-love

vi har aldrig brugt tislagnerne trods det at de er købt. i liften lagde vi kun en stofble ved hovedet hvis isabella skulle gylpe. hun har lagt i tremmesengen siden hun var to mdr (nu16 mdr) og vi har aldrig brugt det. hun har kastet op i sengen 2 gange og det har trukket lidt ned i topmadressen men den er blevet vasket og intet at se der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Giraffen

Miss BananaHammock skriver:

Hej piger

Er det normalt at man har et eller andet form for tisselagen/gummilagen i vuggen/liften for hvis baby tisser mm. igennem om natten?

Eller er det først når de kommer op i tremmesengen?

Og hvormange bruger det overhovedet i tremmesengen så længe barnet har ble på?

Er i gang med min laaaaange indkøbsliste

Jeg synes det er synd da man slet ik ka ånde igennem det - Nina blev gennemsvedt af det så vi stoppede hurtigt... Jeg synes at en stofble tager gylpen fint så bare sådan en foldet i hovedenden fugerede godt for os

Anmeld

1. oktober 2012

Mor-til-asta-09

Hej piger

Er det normalt at man har et eller andet form for tisselagen/gummilagen i vuggen/liften for hvis baby tisser mm. igennem om natten?

Har aldrig brugt tisselagen nogle af stederne..

Anmeld

7. oktober 2012

Frk. Holm

Vi gjorde som tidligere nævnt, at vi købte et større stykke som vi så klippede til. Mener det var denne  http://mutter.dk/soeg:tisse/ 

Men må indrømme at det er begrænset hvor meget vi har haft gavn af det. Her fungere stofble en del bedre til gylp, og problemet med at plastundersiden isolerer så meget at den lille ikke kan komme af med varmen. 

Anmeld

8. oktober 2012

Miss BananaHammock

Synes det lyder som om at mange børn sveder meget pga. tisselagen. Så måske en rulle/top madras er vejen frem da den kan vaskes. Men synes godt nok at det så bliver dyrt med både nye madrasser, rulle madrasser, dyner osv. til både lift, vogn, tremmeseng og vugge.

Anmeld

8. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Jeg bruger ikke tisseunderlag!

Det gjorde vi i Benjamins seng i starten, og da han så lå meget i vores seng, kom vi det under vores eget lagen. Men efter at have sovet på sådan et, og oplevet hvor sindssygt varmt og ubehageligt man (jeg) får det, synes jeg ikke min søn skulle sove på sådan et!

Anmeld

8. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Synes det lyder som om at mange børn sveder meget pga. tisselagen. Så måske en rulle/top madras er vejen frem da den kan vaskes. Men synes godt nok at det så bliver dyrt med både nye madrasser, rulle madrasser, dyner osv. til både lift, vogn, tremmeseng og vugge.

Lige præcis!

Anmeld

8. oktober 2012

Pige2009

Hej piger

Jeg har altid haft til Laura også, hvis hun skulle gylpe eller senere kaste op og det har været rart. Jeg købte et voksenlagen, som jeg klippede over, for så var der både til vugge og juniorseng

Anmeld

10. oktober 2012

Lenats31

Jeg ville købe sådan noget i JYSK. Der kan man købe et stort et til voksenseng til 200 kr mener jeg. det kan man så selv klippe i mindre stykker.

jeg ville kun bruge denne løsning hvis barnet tisser igennem det hele ofte. Jo mere der lægges på sengen/madrassen - desto varmere bliver det for bebs at ligge der - specielt noget med gummi under

Anmeld

10. oktober 2012

Lenats31

Vi købte en Leanderseng til sønnen som han kom over i lige efter vuggen.

der fulgte en rullemadras med. 

Hvis det kun er til at samle tis og evt afføring op med, så kan man nøjes med at ligge et tisselagen i den nederste halvdel af sengen, barnevognen, vuggen mv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.