tisselagen i vugge/lift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

Miss BananaHammock

Nadia&Daniel skriver:

Vi havde det til Laura - men måtte tage det væk, da hun svedte pga det. Hun er/var en meget varm pige, så hun blev drivvåd i nakken pga det.

det kan jeg godt se! Det er selvfølgelig noget man først kan se når baby er ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Alexander&Lærke

Miss BananaHammock skriver:

oki

vil lige tilføje at jeg har rullemadressen i alle senge og i barnevognen, det er også nemt at vaske hvis der skulle ske uheld...

Anmeld

30. september 2012

Miss BananaHammock

Mette&Alexander skriver:

vil lige tilføje at jeg har rullemadressen i alle senge og i barnevognen, det er også nemt at vaske hvis der skulle ske uheld...

åhhh... det var også smart! Sikke meget jeg mangler!

Anmeld

1. oktober 2012

modesty

Hej piger

Er det normalt at man har et eller andet form for tisselagen/gummilagen i vuggen/liften for hvis baby tisser mm. igennem om natten?

Eller er det først når de kommer op i tremmesengen?

Og hvormange bruger det overhovedet i tremmesengen så længe barnet har ble på?

Er i gang med min laaaaange indkøbsliste

Min dreng er 1 år og jeg har aldrig haft brug for det tisselagen jeg indkøbte.

Eller jo, da han var lille og immobil, lagde jeg det på hans legetæppe med et håndklæde hen over, så han kunne ligge uden ble.

Men han har aldrig tisset igennem i lift eller seng.

På et tidspunkt prøvede vi et andet blemærke end det vante, og dér tissede han igennem, så vi skyndte os at skifte tilbage. Så jeg tror mest af alt det handler om at finde en ble med rigtig pasform.

Anmeld

1. oktober 2012

serinasmor

Hej piger

Er det normalt at man har et eller andet form for tisselagen/gummilagen i vuggen/liften for hvis baby tisser mm. igennem om natten?

vi har altid brugt det - i lift, barnevogn, tremmeseng, juniorseng .. havde en gylper  

desuden kræver det træning at sætte en ble på sådan en lille bitte numse .. (der kom noget ved siden af tit da hun var helt lille)...

for tiden har vi det mest på i tilfælde af at hun bliver syg .. og om noget tid i tiilfælde af uheld om natten (hun bruger stadig ble)

Anmeld

1. oktober 2012

FruK

Nadia&Daniel skriver:

Vi havde det til Laura - men måtte tage det væk, da hun svedte pga det. Hun er/var en meget varm pige, så hun blev drivvåd i nakken pga det.

Ja, jeg har også prøvet selv at ligge på det - da jeg var højgravid sidst. Det er altså ikke rart.

Men jeg brugte dem til min søn alligvel. Købte en rullemadras til hhv seng, barnevogn og lift. Det gav tilpas med luft imellem barn og tisselagen til at han ikke svedte. Og når han så tissede igennem var det bare at smide lagen, tisselagen og rullemadras i vaskemaskinen - og madrassen forblev tør.

Det har jeg tænkt mig at gøre igen.  

Anmeld

1. oktober 2012

lilledittemor

Hej piger

Vi har ingen tisselagner, og jeg har aldrig overvejet at vi skulle have nogen.

Vi har nemlig nogle dyre og gode madrasser i vores senge, tremmeseng og havde også i liften - og "ventilationen" i dem, bliver ødelagt hvis man smider sådan et lagen ovenpå Vores datter har altid svedt meget, og hun ville svede endnu mere ovenpå sådan et

Anmeld

1. oktober 2012

JustMe

Jeg brugte tisselagen alle tre steder....indtil jeg fandt ud af, hvor varmt der bliver, når det er på (prøvede selv at sove på et - jeg kogte!). Så nu bruger vi tynde stykker vattæpper eller en rullemadras.

Anmeld

1. oktober 2012

PiaMorTil2

Hej piger

Jeg har både i lift barnevogn og i sengen.... 

Det er nemmere og vaske lagen som og tørre en madras 

Anmeld

1. oktober 2012

Clisolka

Hej piger

Vi har aldrig haft brugt det endnu. Isabella er snart 2 og har ingen uheld haft. Jeg vil først købe det, når hun skal af med bleen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.