tisselagen i vugge/lift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

spj

Vi bruger alle 3 steder.
Den store på 2,5 har tisselagn på i tremmesengen selvom hun bruger ble. Vi havde tog ikke på i barnevognen da hun brugte den.

Nu hvor lillebror er kommet har vi på i liften og vuggen også. Han tissede/pruttede faktisk igennem bleen forleden da og der havde vi selvfølgelig ikke tisselagn på i liften.
Det er altså en del nemmere at smide et tisselagn i vaskemaskinen, end at skulle vaske en madras.

Vi har kun en str. tisselagn som passer til tremmesengen. Så folder vi det bare eller bukker det rundt om madrassen i liften og vuggen. Det fungere rigtig fint. Det er jo alligevel så kort tid man bruger liften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

2babygirls

Miss BananaHammock skriver:

Oki - og går ud fra at det så er 3 forskellige man køber (str. forskel)?

Jep, det til sengen har elastikbånd til hjørnerne, det andet er afmålt så det lige kan nå ned om siden

Anmeld

30. september 2012

Bom

Jeg har først taget det i brug nu hvor M har fået juniorseng..

Anmeld

30. september 2012

Miss BananaHammock

Janni. skriver:

Vi købte det i meter mål i jysk. Og har selv klippet det til. Ganske nemt. 

Anmeld

30. september 2012

Miss BananaHammock

StineW79 skriver:

Vi har tisselagen alle steder! 

Kør i stof og stil og køb det i meter vare, så ka du selv klippe det til så de passer. Vi har også tisselagn i vores egen seng, så madressen ik bliver ødelagt af tis og gylp osv! Vh stine

super råd!

Anmeld

30. september 2012

Miss BananaHammock

Mette&Alexander skriver:

Jeg købte til både lift og seng da jeg skulle have min søn, men har faktisk aldrig brugt det heller ikke til min datter..... De har aldrig tisset så meget igennem at det er går ud på madressen ikke som små med ble på...  Det er noget andet når de bliver større ogs akl sove uden ble så er det rart at have i sengen:-)

oki

Anmeld

30. september 2012

Nadia&Daniel

Miss BananaHammock skriver:

Hej piger

Er det normalt at man har et eller andet form for tisselagen/gummilagen i vuggen/liften for hvis baby tisser mm. igennem om natten?

Eller er det først når de kommer op i tremmesengen?

Og hvormange bruger det overhovedet i tremmesengen så længe barnet har ble på?

Er i gang med min laaaaange indkøbsliste

Vi havde det til Laura - men måtte tage det væk, da hun svedte pga det. Hun er/var en meget varm pige, så hun blev drivvåd i nakken pga det.

Anmeld

30. september 2012

Miss BananaHammock

spj skriver:

Vi bruger alle 3 steder.
Den store på 2,5 har tisselagn på i tremmesengen selvom hun bruger ble. Vi havde tog ikke på i barnevognen da hun brugte den.

Nu hvor lillebror er kommet har vi på i liften og vuggen også. Han tissede/pruttede faktisk igennem bleen forleden da og der havde vi selvfølgelig ikke tisselagn på i liften.
Det er altså en del nemmere at smide et tisselagn i vaskemaskinen, end at skulle vaske en madras.

Vi har kun en str. tisselagn som passer til tremmesengen. Så folder vi det bare eller bukker det rundt om madrassen i liften og vuggen. Det fungere rigtig fint. Det er jo alligevel så kort tid man bruger liften.

det er rigtigt... det er ærgeligt at stå med et der er for lille til sengen når liften er sat til side!

Anmeld

30. september 2012

Miss BananaHammock

Baby2påvej skriver:

Jep, det til sengen har elastikbånd til hjørnerne, det andet er afmålt så det lige kan nå ned om siden

oki

Anmeld

30. september 2012

Miss BananaHammock

Bom skriver:

Jeg har først taget det i brug nu hvor M har fået juniorseng..

oki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.