Jeg er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

Line8700

aller først kæmpe tillykke

Jamen jeg er i uge 29 nu, og selv om børneværelset står klar så synes jeg ikke at det er gået op for mig endnu at jeg skal være mor. Vænnet mig ret hurtig til at jeg var gravid, men det der med at man skal mor, synes jeg er mærkelig at tænke på, samtidig er det en vidunderlig fornemmelse.

Endnu engang tillykke med den lille spire.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

SussieThyssen

Humanincubator skriver:

Jeg er gravid :O Blev insemineret mandag d. 17. sep, og jeg tester nu positiv både morgen og aften ... Og midt på dagen.. Og hvornår man nu ellers lige har prøvet at teste

Det er endnu ikke gået op for mig - hvor lang tid gik der for jer andre, inden I helt forstod, at I skulle være mor?

Da jeg så mit barn på scanneren første gang og hørte hjertelyden

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. oktober 2012

FrkZier

Humanincubator skriver:

Jeg er gravid :O Blev insemineret mandag d. 17. sep, og jeg tester nu positiv både morgen og aften ... Og midt på dagen.. Og hvornår man nu ellers lige har prøvet at teste

Det er endnu ikke gået op for mig - hvor lang tid gik der for jer andre, inden I helt forstod, at I skulle være mor?

stort stort tillykke!!!

- jeg er idag 9+5 og har stadig ikke helt forstået det

Anmeld

1. oktober 2012

Viventerjer

Humanincubator skriver:

Stort tillykke her fra

Anmeld

1. oktober 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Stort tillykke...

Jeg forstod det ikke helt, før jeg stod med ham i favnen... men alligevel forstod jeg det ikke helt, da jeg kunne tage mig i og tænke, er han nu min.... Men det var han og nu har jeg en mere... plus en bonus datter.... elsker livet som mor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.