Jeg er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. september 2012

Humanincubator

Jeg er gravid :O Blev insemineret mandag d. 17. sep, og jeg tester nu positiv både morgen og aften ... Og midt på dagen.. Og hvornår man nu ellers lige har prøvet at teste

Det er endnu ikke gået op for mig - hvor lang tid gik der for jer andre, inden I helt forstod, at I skulle være mor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

jeanne-skat

Humanincubator skriver:

Jeg er gravid :O Blev insemineret mandag d. 17. sep, og jeg tester nu positiv både morgen og aften ... Og midt på dagen.. Og hvornår man nu ellers lige har prøvet at teste

Det er endnu ikke gået op for mig - hvor lang tid gik der for jer andre, inden I helt forstod, at I skulle være mor?

stort tillykke

Anmeld

30. september 2012

Frk. Himmelblå

Tillykke!

Det forstår man vist aldrig til fulde. Det koncept. At være mor.

Men de fleste omfavner graviditeten mere, når de er ovre 12ugersskanningen. 

Anmeld

30. september 2012

VØS

Stort tillykke med graviditeten
Håber du får en god graviditet

Da jeg fandt ud af at jeg ventede min søn for to år siden, gik der ikke ret lang tid. Men det blev rigtig virkeligt da jeg så ham til NF.

Anmeld

30. september 2012

Muhmi

Nu er jeg ikke helt sikker på hvordan det foregår med inseminering, men får man ikke en del hormoner samtidig med som kan gøre at en graviditetstest bliver positiv? Prøver overhovedet ikke at tage lykken fra dig.. Synes bare at have læst mig frem til det herinde

Men ellers så KÆMPE stort tillykke med den lille spire 

Og det gik vist først virkelig op for mig at jeg skulle være mor den dag jeg havde Silas i hænderne hehe

Anmeld

30. september 2012

Doffie

Tillykke 

Tror først det gik rigtig op for mig, et par dage EFTER fødslen faktisk. 

Anmeld

30. september 2012

Snehund

Tillykke

Jeg har i hvert fald ikke rigtig fattet det endnu er 10 + ? Har været til to scanninger - set liv og glade dage begge gange - men fatter det alligevel ikke rigtig - endnu. Glæder mig til NF er overstået - håber det går godt, så tror jeg måske jeg begynder at blive lidt mere indstillet/sikker på det.

Håber alt er vel med dig og den lille spire

Anmeld

30. september 2012

Humanincubator

Jeg har kun fået ægløsningssprøjte, og den har jeg testet ude af kroppen inden.

Anmeld

30. september 2012

Ønskebarnet12

Stort tillykke !! 

Anmeld

1. oktober 2012

M (:

Humanincubator skriver:

STORT tillykke med de to streger (x mange ).. 

Jeg er i uge 15, og det er stadig ikke gået op for mig 100%.

Dog vil jeg sige, at jeg i uge 13 lige havde nogle dage, hvor jeg blev overvældet over, at nu var der virkelig en lille fisk på vej - vi havde set den til NF, vi havde delt nyheden med familien, og vi var ovre "grænsen for at det kunne gå galt".

Derudover var vi ovre punktet, hvor der stadig var en slags "fortrydelsesret" (ikke at jeg nogensinde kan eller vil overveje at fortryde (endsige ende) denne ønskegraviditet, men det var alligevel overvældende at være nået til point of no return!).. Jeg skammer mig over de tanker, men trøster mig med at det nok er meget naturligt alligevel..

Jeg havde før uge 12 slået graviditeten hen med tanker som "intet er sikkert endnu" og "det kan stadig gå galt" og "er jeg overhovedet gravid? Har jo ingen beviser og FØLER mig ikke specielt gravid", og pludselig begyndte det at gå op for mig, at det her rent faktisk KAN ende ud i et barn, det er ikke bare noget vi "leger", det kommer højest sandsynligt til at ske!

En meget overvældende følelse lige da den ramte mig, men har på intet tidspunkt fortrudt graviditeten - jeg skulle bare lige vænne mig til de nye omstændigheder i mit liv.. 

Ved ikke hvad jeg ville med ovenstående, måske bare fortælle, at den der følelse af at graviditeten pludselig går op for en kan være meget overvældende i øjeblikket, men lynhurtigt vænner man sig til de nye omstændigheder og så begynder man at glæde sig endnu mere til at møde den lille spunk, der vokser og gror inde i ens mave! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.