Hvad sker der??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

chas12

Babymor2010 skriver:

Så er han i gang med at komme længere ned i bækkenet 

Avv for pokker det er da ikke rart!!! Fik ellers afvide han stod godt fast i bækkenet men ja måske han er på vej længere ned - hvis man så bare kunne sige han kom inden alt for mange uger ville det være helt ok.. men det kan man jo nok ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Clisolka

chas12 skriver:

Avv for pokker det er da ikke rart!!! Fik ellers afvide han stod godt fast i bækkenet men ja måske han er på vej længere ned - hvis man så bare kunne sige han kom inden alt for mange uger ville det være helt ok.. men det kan man jo nok ikke

Nej, det er nemlig ikke rart - jeg kan tydeligt huske hvor ondt det gjorde puuuh Haha nej han bestemmer nok selv sin fødselsdag  

Anmeld

30. september 2012

M (:

chas12 skriver:

Ja det kan godt være det måske er det.. Jordemoderen sagde ellers han stod godt fast i bækkenet men måske han er på vej længere ned.. Men for pokker hvor er det da ikke rart!!! hehe

Men selvom han står godt fast kan han vel godt bore sig længere ned? Men kontakt din jordemoder, hvis du er nervøs! 

Anmeld

30. september 2012

chas12

Babymor2010 skriver:

Nej, det er nemlig ikke rart - jeg kan tydeligt huske hvor ondt det gjorde puuuh Haha nej han bestemmer nok selv sin fødselsdag  

Mærker det heldigvis ikke rigtig når jeg sidder/Ligger men når jeg så skal op og stå/gå fy for pokker!! Ja det gør han jo nok - det skal han selvfølgelig også have lov, men krydser nu for jeg ikke lige behøver gå 10 dag over tid!

Anmeld

30. september 2012

chas12

M (: skriver:

Men selvom han står godt fast kan han vel godt bore sig længere ned? Men kontakt din jordemoder, hvis du er nervøs! 

Ja det har du helt sikkert ret i - og det skal han jo også have lov til selvom det dælme ikke er rart!!

Anmeld

30. september 2012

M (:

Ja det har du helt sikkert ret i - og det skal han jo også have lov til selvom det dælme ikke er rart!!

Hihi nej, men det er der vist heller ingen der har lovet..  

Men, men, men, jo længere ned han borer sig nu, jo kortere vej er der ved fødslen! (haha, man må forsøge at finde det positive i livet )..  

Anmeld

30. september 2012

chas12

M (: skriver:

Hihi nej, men det er der vist heller ingen der har lovet..  

Men, men, men, jo længere ned han borer sig nu, jo kortere vej er der ved fødslen! (haha, man må forsøge at finde det positive i livet )..  

Nej det er der vidst ikke

Ja det kan der selvfølgelig være noget om - så må han godt tage en tur til hvis det er!

Anmeld

30. september 2012

M (:

chas12 skriver:

Nej det er der vidst ikke

Ja det kan der selvfølgelig være noget om - så må han godt tage en tur til hvis det er!

Hahaha, ja hellere i små etapper! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.