Hvad sker der??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. september 2012

chas12

Hej

Lige pludselig i dag fik jeg bare så ondt nede ved skridtet - altså ikke i selve skridtet men inden i og kan næsten ikke gå.. Er der nogle der ved hvad det kan være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

gokkelok

jeg havde noget lign. Lidt som en stikken. Jeg fik at vide, at det var barnets hoved der er ved at trykke

Anmeld

30. september 2012

chas12

gokkelok skriver:

jeg havde noget lign. Lidt som en stikken. Jeg fik at vide, at det var barnets hoved der er ved at trykke

Ja det er en ret voldsom smerte, går som en ældre dame der har MEGET svært ved at gå!! Men kan godt være du har ret.. Troede bare det måske kun når hovedet var ved at sætte sig fast for han står fast med hovedet nu??

Anmeld

30. september 2012

gokkelok

mit startede allerede i uge 30. men hvis du har så ondt, at du ikke kan gå, så synes jeg du skal kontakte jordemoderen. Så du kan få lidt klarhed og ro i sindet 

Anmeld

30. september 2012

Clisolka

chas12 skriver:

Hej

Lige pludselig i dag fik jeg bare så ondt nede ved skridtet - altså ikke i selve skridtet men inden i og kan næsten ikke gå.. Er der nogle der ved hvad det kan være??

Jeg oplevede det mellem uge 26-30, hvor JM fortalte mig, at det var hovedet som var ved at sætte sig fast  Det gør ubeskriveligt ondt at gå rundt, men det bliver bedre igen efter et sykke tid 

Anmeld

30. september 2012

chas12

Babymor2010 skriver:

Jeg oplevede det mellem uge 26-30, hvor JM fortalte mig, at det var hovedet som var ved at sætte sig fast  Det gør ubeskriveligt ondt at gå rundt, men det bliver bedre igen efter et sykke tid 

Men han har bare sat sig fast med hovedet?? For ellers tænkte jeg også det var det

Anmeld

30. september 2012

chas12

gokkelok skriver:

mit startede allerede i uge 30. men hvis du har så ondt, at du ikke kan gå, så synes jeg du skal kontakte jordemoderen. Så du kan få lidt klarhed og ro i sindet 

Jeg skal til jordemoder tirsdag så må jeg prøve at høre hende ad

Anmeld

30. september 2012

M (:

chas12 skriver:

Hej

Måske han er ved at bore sig endnu længere ned i bækkenet? 

Anmeld

30. september 2012

Clisolka

chas12 skriver:

Men han har bare sat sig fast med hovedet?? For ellers tænkte jeg også det var det

Så er han i gang med at komme længere ned i bækkenet 

Anmeld

30. september 2012

chas12

M (: skriver:

Måske han er ved at bore sig endnu længere ned i bækkenet? 

Ja det kan godt være det måske er det.. Jordemoderen sagde ellers han stod godt fast i bækkenet men måske han er på vej længere ned.. Men for pokker hvor er det da ikke rart!!! hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.