Hvor længe efter graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

MMOGM

Lukasmor skriver:

Jeg tog 15 kg på og tænkte at det var rigtig mange kg! Troede aldrig jeg ville smide dem igen! :O

6 måneder efter havde jeg smidt 22 kg! Jeg lavede intet fysisk da jeg bare var hjemme på barsel. Jeg spiste til gengæld sundt. og der var stadig plads til at synde ind i mellem ;-)

Det er bare at gå i krig med madlavning. Der findes bare så meget sundt mad som er suuuper nemt og lækkert!

Problemet med mig er at jeg giver op når det bliver for svært men det har det bestemt ikke været!

Held og lykke!

Hold da op, det lyder sku ikke dårligt! 

Super godt gået! 

Hvor har du fundet de sunde nemme retter henne? for jeg giver nemlig også rigtig hurtigt op hihi.

Jeg tog 13kg på, og mangler nu 3,5kg, og fødte for 10 dage siden, så det er faktisk gået hurtigere end jeg egentlig regnede med hihi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

HopinWishin

Jeg havde taget ti kg på... og 5 dage efter fødsel vejede jeg det samme som før....

Nu er alting bare løsere.. og som om kiloerne er fordelt anderledes 

Anmeld

5. oktober 2012

MMOGM

HopinWishin skriver:

Jeg havde taget ti kg på... og 5 dage efter fødsel vejede jeg det samme som før....

Nu er alting bare løsere.. og som om kiloerne er fordelt anderledes 

Jep, her er alt også løsere  det er virkelig irriterende!

Men flot at du tabte det så hurtigt 

Anmeld

5. oktober 2012

Moar2011

Mikkala91 skriver:

Uhh, det kender jeg godt, også fordi man er så træt, så mangler man lige lidt at "kører" på. 

lige præcis og så er den dårlige undskyldning hængt ved ..

Anmeld

6. oktober 2012

lukasmor

Mikkala91 skriver:

Hold da op, det lyder sku ikke dårligt! 

Super godt gået! 

Hvor har du fundet de sunde nemme retter henne? for jeg giver nemlig også rigtig hurtigt op hihi.

Jeg tog 13kg på, og mangler nu 3,5kg, og fødte for 10 dage siden, så det er faktisk gået hurtigere end jeg egentlig regnede med hihi 

Jeg har bare søgt på nettet og så har jeg fundet nogle lette sovse osv som jeg har brugt i næsten hver opskrift for at det blev lækkert ;-) Jeg hader tørt mad og forbinder tit slankemad med tørt mad, men nu har jeg lært hvad "slankemad" i virkeligheden er .. mums, mums, mums!
Jeg har faktisk skrevet nogle tips på min blog, hvis det er..
http://www.iwoman.dk/?p=369
og sovstips: http://www.iwoman.dk/?p=219
Er ikke i tvivl om at det lykkes for dig. Det vigtige er bare at du ikke sætter uopnåelig mål! Sæt del-mål så du virkelig kan se der sker noget når du træder på vægten! Desuden er det også nemmere at knokle en uge ad gangen end at sidde og tænke: puha, det næste år skal der bare knokles!
Held og lykke med vægttabet! Glæder mig til at høre hvordan det går

Anmeld

6. oktober 2012

MMOGM

Lukasmor skriver:

Jeg har bare søgt på nettet og så har jeg fundet nogle lette sovse osv som jeg har brugt i næsten hver opskrift for at det blev lækkert ;-) Jeg hader tørt mad og forbinder tit slankemad med tørt mad, men nu har jeg lært hvad "slankemad" i virkeligheden er .. mums, mums, mums!
Jeg har faktisk skrevet nogle tips på min blog, hvis det er..
http://www.iwoman.dk/?p=369
og sovstips: http://www.iwoman.dk/?p=219
Er ikke i tvivl om at det lykkes for dig. Det vigtige er bare at du ikke sætter uopnåelig mål! Sæt del-mål så du virkelig kan se der sker noget når du træder på vægten! Desuden er det også nemmere at knokle en uge ad gangen end at sidde og tænke: puha, det næste år skal der bare knokles!
Held og lykke med vægttabet! Glæder mig til at høre hvordan det går

Tusinde tak 

Jeg vil gå igang med at læse på din blog! 

Og præcis, der er ikke noget værre end at sidde og tænke "det næste år hedder det hård træning", for jeg hader at sige at man er på kur, eller lign. Det gør bare at motivationen bliver langt mindre 

Mange tak, håber jeg kan tage mig ordentligt sammen denne gang hihi 

Anmeld

6. oktober 2012

lukasmor

Mikkala91 skriver:

Tusinde tak 

Jeg vil gå igang med at læse på din blog! 

Og præcis, der er ikke noget værre end at sidde og tænke "det næste år hedder det hård træning", for jeg hader at sige at man er på kur, eller lign. Det gør bare at motivationen bliver langt mindre 

Mange tak, håber jeg kan tage mig ordentligt sammen denne gang hihi 

Det var så lidt!

Ja præcis! Lyder som om vi er ret enige på det punkt. Er virkelig heller ikke god til slankekure! Jeg vil hellere at det bliver en vane så det ikke bliver svært! Livet er sgu for kort til at gå og torturere sig selv! ;-)

Anmeld

6. oktober 2012

Tennamor

Jeg fødte for 15 dage siden og idag står vægten på det samme som før jeg blev gravid. Vil dog lige sige at kiloene sidder anderledes. Har lidt problemer med at komme i nogle af de gamle bukser. Vil gerne smide yderligere 5 kg og få strammet maven op

Anmeld

8. oktober 2012

MMOGM

Lukasmor skriver:

Det var så lidt!

Ja præcis! Lyder som om vi er ret enige på det punkt. Er virkelig heller ikke god til slankekure! Jeg vil hellere at det bliver en vane så det ikke bliver svært! Livet er sgu for kort til at gå og torturere sig selv! ;-)

Præcis, man lever kun en gang, og derfor synes jeg også man skal have lov at forkæle sig selv lidt 

Anmeld

8. oktober 2012

Den lykkelige

Min datter er 19 mdr og jeg mangler stadig 10 kg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.