Hvor længe efter graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

MMOGM

Lotus86 skriver:

Jeg tog 17 kg. på under min graviditet, og havde tabt dem igen efter 19 dage. Gjorde intet andet end at hygge med min baby og spise jordbærkage i lange baner - hurra for barselsbesøg om sommeren

Hehe det lyder lækkert! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Zelinasmor

Mikkala91 skriver:

Jeg må også få lagt et træningsprogram. 

Men må først begynde at træne når han er 8 uger, råder de til 

Der gik også længe hvor jeg ikke måtte træne. Jeg fik akut kejsersnit, så jeg måtte ikke styrketræne længe 

Anmeld

3. oktober 2012

Moar2011

Mikkala91 skriver:

hehe, nej det kan jeg godt se 

Jeg synes bare at min mave ser så mærkelig ud nu hehe, og vil bare så gerne se ud som før, selvom det nok bliver en hård omgang 

ihh det er mit ønske os - men synes slet ikk overskudet og tiden r til det . men et barn - fuldtids job og et hus der skal op på benene.

Anmeld

3. oktober 2012

MMOGM

xoxotasha skriver:

Der gik også længe hvor jeg ikke måtte træne. Jeg fik akut kejsersnit, så jeg måtte ikke styrketræne længe 

Åh ja, det kan jeg godt se.

Jeg må være lidt mere tålmodig hihi 

Anmeld

3. oktober 2012

MMOGM

Storms-Mor skriver:

ihh det er mit ønske os - men synes slet ikk overskudet og tiden r til det . men et barn - fuldtids job og et hus der skal op på benene.

Det kan jeg godt se   så skal tiden prioteres lidt anderledes.

Håber jeg kan komme lidt igang når jeg kan finde overskudet, og så bare spise sundt. (det er lidt svært, det med den sunde mad)  hihi. Men det skal der laves om på, nu hvor jeg ammer 

Anmeld

3. oktober 2012

Moar2011

Mikkala91 skriver:

Det kan jeg godt se   så skal tiden prioteres lidt anderledes.

Håber jeg kan komme lidt igang når jeg kan finde overskudet, og så bare spise sundt. (det er lidt svært, det med den sunde mad)  hihi. Men det skal der laves om på, nu hvor jeg ammer 

jeg drak meget cola og sukker ting, for at få et skud til resten af dagen (forstå mig) .. kunne slet ikke lade hver da det gav et eller klik.

Anmeld

3. oktober 2012

Zelinasmor

Mikkala91 skriver:

Åh ja, det kan jeg godt se.

Jeg må være lidt mere tålmodig hihi 

Ja, men forstår dig godt! Man bliver utålmodig. 

Anmeld

5. oktober 2012

MMOGM

Storms-Mor skriver:

jeg drak meget cola og sukker ting, for at få et skud til resten af dagen (forstå mig) .. kunne slet ikke lade hver da det gav et eller klik.

Uhh, det kender jeg godt, også fordi man er så træt, så mangler man lige lidt at "kører" på. 

Anmeld

5. oktober 2012

MMOGM

xoxotasha skriver:

Ja, men forstår dig godt! Man bliver utålmodig. 

Ja for pokker da hihi 

Anmeld

5. oktober 2012

lukasmor

Mikkala91 skriver:

Hejsa alle sammen 

Hvor længe var i om at komme ned på jeres egen vægt igen, efter fødslen?

Hvad gjorde i? og hvad spiste i? 

Jeg tog 15 kg på og tænkte at det var rigtig mange kg! Troede aldrig jeg ville smide dem igen! :O

6 måneder efter havde jeg smidt 22 kg! Jeg lavede intet fysisk da jeg bare var hjemme på barsel. Jeg spiste til gengæld sundt. og der var stadig plads til at synde ind i mellem ;-)

Det er bare at gå i krig med madlavning. Der findes bare så meget sundt mad som er suuuper nemt og lækkert!

Problemet med mig er at jeg giver op når det bliver for svært men det har det bestemt ikke været!

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.