Hvor længe efter graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.909 visninger
39 svar
0 synes godt om
30. september 2012

MMOGM

Hejsa alle sammen 

Hvor længe var i om at komme ned på jeres egen vægt igen, efter fødslen?

Hvad gjorde i? og hvad spiste i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Mor til Ella

Mikkala91 skriver:

Hejsa alle sammen 

Ca 3 uger efter var vægten væk....

MEN det er først nu efter hårdt arbejde at min mave er ved at være lige så fin som før Lige et par mdr til så tror jeg jeg er der....

Der var en der sagde til mig det tager 9 mdr at lave et barn, og 9 mdr at komme tilbage i topform, tror hun har ret

Anmeld

1. oktober 2012

MMOGM

Mor til Ella skriver:

Ca 3 uger efter var vægten væk....

MEN det er først nu efter hårdt arbejde at min mave er ved at være lige så fin som før Lige et par mdr til så tror jeg jeg er der....

Der var en der sagde til mig det tager 9 mdr at lave et barn, og 9 mdr at komme tilbage i topform, tror hun har ret

Hold da op, 9 måneder til topform, det kan jeg da ikke vente på hihi  

Men tusinde tak for dit svar 

Anmeld

2. oktober 2012

Mor til Ella

Mikkala91 skriver:

Hold da op, 9 måneder til topform, det kan jeg da ikke vente på hihi  

Men tusinde tak for dit svar 

Hehe nej....

Og det har altså været med mavebøjninger HVER dag... Og jeg tog ikke voldsomt på.

Så held og lykke......

Anmeld

2. oktober 2012

Moar2011

Mikkala91 skriver:

Hejsa alle sammen 

jeg er endnu ikke kommet tilbage til min egen vægt igen - men er fladen i kort tid efter jeg var startet på slankekur ..

så det må åbenbart ikke være træls nok, siden jeg gør så lidt heh.. om min søn bliver snart 1½

Anmeld

2. oktober 2012

Zelinasmor

Min datter er 10 mdr og jeg mangler at smide 6 kg  Desuden er min mave slet ikke i nærheden af hvad den har været. Men er så begyndt på et stramt træningsprogram i Fitness DK som gerne skulle give resultater 

Anmeld

2. oktober 2012

Københavnermor

For mig passede det med de 9 måneder. 

Jeg tog ca. 22 kg på og de var smidt lige inden hun fyldte 9 måneder! Nu vejer jeg 2 kg mindre end da jeg blev gravid, og vil gerne tabe ca. 4 kg endnu! Min mave er blevet meget pæn, trods strækmærker, det tog ca. 5-6 uger med hård styrketræning 3 gange om ugen! 

Kram

Anmeld

2. oktober 2012

Fru.Mäes <3

Med min søn røg der 17 kg. på og det tog mellem 7 og 9 måneder at komme ned på min startvægt.. 1 år efter hans fødsel, var jeg minus 20 kg.

Fødte for 14 dage siden, tog 10 kg. på med min datter og har allerede smidt de 6 kg. af dem - og ammer ikke engang!!!

Mig mål er bare at have smidt alle de graviditets kilo inden mit barn bliver 1 år..

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Da jeg fødte min søn der var jeg "flot" efter 6 måneder....

Anmeld

2. oktober 2012

Bellas Mor

Mit tilfælde er lidt specielt.. Jeg tabte det hele på lidt under 2 uger + 4 kg ekstra.

Jeg tog 13 kg på under graviditeten.

Denne gang har jeg taget 11 kg på, men forventer ikke at tabe mig lige så hurtigt igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.