Andre som var til tidlig kønsscanning og måtte gå uden svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

M (:

SRP skriver:

Det burde det være i hvert fald SPÆNDENDE

Har du selv en fornemmelse af kønnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

SRP

M (: skriver:

Har du selv en fornemmelse af kønnet?

Troede det var en pige inden scanningen, men nu har jeg ingen anelse

Anmeld

30. september 2012

M (:

SRP skriver:

Troede det var en pige inden scanningen, men nu har jeg ingen anelse

Uh, så bliver det da mega spændende at se, om din fornemmelse var rigtig til at begynde med! 

Anmeld

30. september 2012

DitteFisk

SRP skriver:

Iiih det er så træls. Er 14+5 i dag og har netop været til en kønsscanning. Desværre var det ikke entydigt om det var en pige eller dreng. Fra første vinkel lignede det en pige, men så var der en vinkel, hvor man nærmest ikke var i tvivl om, at det var en dreng og endnu en hvor det lignede en pige. Hun ville ikke sige noget endeligt, men hældte til pige. Jeg synes dog virkelig der er et billede, hvor det ligner en dreng.

Det endte med at tvivlen måtte komme os til gode til næste weekend. Bliver helt nervøs for om det kan være et tvekønnet barn Er der andre, som ikke er blevet afklaret til første tidlige kønsscanning????

Irk... jeg kan fortælle dig i morgen, om jeg selv får erfaringer med det - skal til en tidlig kønsscanning (15+4) og vi håber også meeeget på et ret entydigt svar Men nu må vi se. 
Bliver spændende i næste uge om det er mere entydigt hos jer - mon ikke det er.  

Anmeld

2. oktober 2012

Frksolskin

Er det ikke også tidligt. Da jeg ventede min datter gav scanningsklikken først kønsgaranti fra uge 17 og frem. 

Men held og lykke med det hele. 

Anmeld

2. oktober 2012

Miss Church

SRP skriver:

Iiih det er så træls. Er 14+5 i dag og har netop været til en kønsscanning. Desværre var det ikke entydigt om det var en pige eller dreng. Fra første vinkel lignede det en pige, men så var der en vinkel, hvor man nærmest ikke var i tvivl om, at det var en dreng og endnu en hvor det lignede en pige. Hun ville ikke sige noget endeligt, men hældte til pige. Jeg synes dog virkelig der er et billede, hvor det ligner en dreng.

Det endte med at tvivlen måtte komme os til gode til næste weekend. Bliver helt nervøs for om det kan være et tvekønnet barn Er der andre, som ikke er blevet afklaret til første tidlige kønsscanning????

Øv hvor træls! Men godt i får en ny scanning!  

Vi skal til kønsscanning på fredag og jeg håber godt nok, at de kan se hvad vores små basser er På hjemmesiden, står der, at der er garanti for at se kønnet, efter 15+0. Så med mindre de ikke vil vise de ædle dele frem, ved vi det snart hvad vi skal have  

Held og lykke til jeres næste scanning! 

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

happymum skriver:

Er det ikke også tidligt. Da jeg ventede min datter gav scanningsklikken først kønsgaranti fra uge 17 og frem. 

Men held og lykke med det hele. 

Ikke nu om stunder - maskinerne er blevet så gode, og scanningsjordemødrene så specialtrænet i det, at kønsgaranti gives 14+ de fleste steder

Anmeld

4. november 2012

Frksolskin

Ja så er de blevet meget forbedret siden okt 09 hvor jeg blev køns scannet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.