Andre som var til tidlig kønsscanning og måtte gå uden svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. september 2012

SRP

Iiih det er så træls. Er 14+5 i dag og har netop været til en kønsscanning. Desværre var det ikke entydigt om det var en pige eller dreng. Fra første vinkel lignede det en pige, men så var der en vinkel, hvor man nærmest ikke var i tvivl om, at det var en dreng og endnu en hvor det lignede en pige. Hun ville ikke sige noget endeligt, men hældte til pige. Jeg synes dog virkelig der er et billede, hvor det ligner en dreng.

Det endte med at tvivlen måtte komme os til gode til næste weekend. Bliver helt nervøs for om det kan være et tvekønnet barn Er der andre, som ikke er blevet afklaret til første tidlige kønsscanning????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Snehund

Nej har ikke erfaringer med det, så jeg kan ikke bidrage med gode råd.

Men fik I ikke tilbudt at komme igen uden omkostninger? Det har jeg hørt om flere, der er blevet tilbudt, hvis scanningerne ikke kunne vise det, de kommende forældre havde betalt for at få at se.

Anmeld

30. september 2012

SRP

Snehund skriver:

Nej har ikke erfaringer med det, så jeg kan ikke bidrage med gode råd.

Men fik I ikke tilbudt at komme igen uden omkostninger? Det har jeg hørt om flere, der er blevet tilbudt, hvis scanningerne ikke kunne vise det, de kommende forældre havde betalt for at få at se.

Jo vi får endnu en scanning uden beregning næste uge Så må vi se om det er tydeligere der.

Anmeld

30. september 2012

M (:

SRP skriver:

Jo vi får endnu en scanning uden beregning næste uge Så må vi se om det er tydeligere der.

for at resultatet er mere tydeligt i næste uge - og selvom det er skuffende ikke at få svar, så er det da dejligt, at skulle se spiren igen allerede i næste uge! 

Anmeld

30. september 2012

SRP

M (: skriver:

for at resultatet er mere tydeligt i næste uge - og selvom det er skuffende ikke at få svar, så er det da dejligt, at skulle se spiren igen allerede i næste uge! 

Ja det er jo helt klart dejligt, at vi får lov at se den lille gratis igen altid svært, når man lige havde sat næsen op efter svar

Anmeld

30. september 2012

M (:

SRP skriver:

Ja det er jo helt klart dejligt, at vi får lov at se den lille gratis igen altid svært, når man lige havde sat næsen op efter svar

Ja, det er da ærgeligt og skuffende, men så må man forsøge at finde det positive i situationen! 

Anmeld

30. september 2012

SRP

Ja, det er da ærgeligt og skuffende, men så må man forsøge at finde det positive i situationen! 

Ja nemlig - der er ikke andet for. Jeg håber bare det er tydeligt næste gang

Anmeld

30. september 2012

M (:

SRP skriver:

Ja nemlig - der er ikke andet for. Jeg håber bare det er tydeligt næste gang

Mon ikke det er? 

Anmeld

30. september 2012

SRP

Mon ikke det er? 

Det burde det være i hvert fald SPÆNDENDE

Anmeld

30. september 2012

Snehund

SRP skriver:

Super duper! Så håber jeg meget at I får afklaring der. Heldigvis er det jo en ret hyggelig ting at gå og vente på, selvom det også er en stor ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.