Ondt i maven allerede ved uge 4.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Men begynder du at bløde skal du selvfølgelig ringe til vagt lægen..  Men gå nu i seng, få en god nats søvn, med en god mave fornemmelse 

Ja selvfølgelig! jeg har før mistet, og der havde jeg brunligt udflåd i 14 dage og så derefter en rigtig blødning. Har jeg intet af nu heldigvis! men tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Bebsesmoar

Jeg ville tro det var en spontan abort det der,men smerter kan være så mange ting så lad os nu  for at alt er okay derinde!!! 

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

Bebsesmoar skriver:

Jeg ville tro det var en spontan abort det der,men smerter kan være så mange ting så lad os nu  for at alt er okay derinde!!! 

Det håber jeg ikke ! Da jeg havde en spontan abort tidligere på året, var smerterne helt anderledes og der havde jeg brunligt udflåd og blødning. Det er der intet af denne gang. Men der er ikke andet for end at se tiden an!

Anmeld

28. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg har igår testet positiv, og er efter egen beregning 4+4 i dag. Har i dag haft en smule ondt i maven, det kommer lidt og går. Er værst her til aften. Føler lidt jeg skal på toilettet, men er en smule forstoppet (undskyld detaljer). Er det normalt at have ondt i maven og fordøjelsesproblemer så tidligt? Er så bange for at miste

Føler det lidt som menstruationssmerter også, der nærmest stråler ud i lårerne, hvis det giver nogen mening.

ja, det er helt normalt.

Hormonpåvirkningen er enorm, og det kan også give forstoppelse.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

29. september 2012

Laulund87

Jeg havde rigtig ondt i maven fra uge 4-5 så en uges tid. Sådan nogle RIGTIG lede menssmerter.

Lægen sagde det bare var helt normalt fordi der sker så meget derinde lige i starten

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

ja, det er helt normalt.

Hormonpåvirkningen er enorm, og det kan også give forstoppelse.

Kærligst
Sussie 

Tak for svar der er intet her til morgen

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg havde rigtig ondt i maven fra uge 4-5 så en uges tid. Sådan nogle RIGTIG lede menssmerter.

Lægen sagde det bare var helt normalt fordi der sker så meget derinde lige i starten

Okay, tak for svar. Der er intet her til morgen, så tror ikke der er noget galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.