Ellos.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

sabi1979

Muhmi skriver:

Okay, har du ikke mulighed for at betale et større beløb så du kan komme af med det?

nej desværre ikke altid men økonomien var ok da jeg gjorde det, men så skete der lidt af hvert, der gjorde at økonomien blev værer, men uanset hvad så betaler jeg og når jeg er færdig køber jeg kun tøj der skal betales med det samme Men jeg vil også sige at jeg har været tilfreds med det jeg bestilte Jeg tror man skal tænke lidt fremad, for hvis nu der sker noget uventet der gør at jeres økonomi blev dårlig (håber jeg aldrig sker for jer &nbsp men det kan ske og så står man der , og hvad gør man så. Og så er der alle de fandens renter Jeg betaler 280 kr. pr måned og ud af dem er de 160 kr. renter, når jeg engang er færdig med at betale så har jeg snart betalt det dobbelte tilbage  Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Kindfed

Der står, at renten er lige under 30%. Det er meget!

Anmeld

28. september 2012

bobbles

Det er fristende ja men jeg tror ikke jeg ville gøre det da det er mange år at betale det tilbage vi har sådan lidt dem vi ikke skal holde jul sammen med for ikke lige så store gaver som hvis vi holdtes sammen med dem. Men gaven til min kæreste har jeg fundet på

Anmeld

28. september 2012

FruK

Muhmi skriver:

Jeg har valgt at jeg ringer til dem i morgen og lige hører dem ad derinde om hvordan og hvorledes, vil nemlig så nødig sidde fast i en fælde...

De vil selvfølgelig sige til dig, at det er en riiigitg god forretning for dig - nærmest gratis.  De er sælgere.

Jeg ville under ingen omstændigheder betale af på tøj i så lang tid. Uanset hvad de siger, så kommer du til at betale meget mere end hvad det i virkeligheden koster. Det er en forretning, og de låner dig ikke penge, uden at tjene (kassen) på det.

Tror du din mand synes det er en fed idé at købe julegaver mm, der skal afbetales på så længe, at I skal nå at holde jul (og købe gaver) tre gange mere før det er ude af verden? Og længe efter at børnene er vokset ud af tøjet?
Så ville både min mand og jeg selv hellere nøjes med en mindre gave.

Jeg ville købe det, der er nødvendigt/råd til at betale kontant - og så vente med det "ekstra" til du har penge til det.

Anmeld

28. september 2012

FruK

Muhmi skriver:

Tror nu godt de kan overtales til at man bare betaler hvad man mangler, hvis man lige pludselig står med lidt flere penge én måned (Gad jeg godt at prøve en dag ) Kunne være jeg skal vente indtil jeg har ringet til dem i morgen.. De er altid super søde i deres kundeservice synes jeg

His du lige pludselig står med nogle ekstra penge en måned, så kunne du jo bruge dem på at købe noget ekstra der - i stedet for så at skulle smide dem ind på et lån. 

Anmeld

28. september 2012

Kindfed

Jeg uddyber lige mit indlæg lidt informativt med at fortælle, at det er over 1700kr i renter, når I er færdige med at betale af på tingene.

Anmeld

28. september 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Muhmi skriver:

JJeHeey tøser , er igang med at bestille mig en ordentlig røvfuld tøj til mine drenge og en lille smule til mig selv og overvejer at tage det på afbetaling fordi økonomien ikke er til at kaste et ret stort beløb efter lækkert tøj.. Men sidder så her og bliver lidt i tvivl om det nu er en god idé?

Det er ikke fordi vi ikke ville kunne klare at betale afbetalingen, men mere det om der kommer en masse ekstra-gebyrer oveni hatten hvis jeg vælger at gøre det på den måde..??

Ville nemlig få klaret juleshoppingen, til manden og lidt til Silas (Han skal ikke kun have tøj) og så forkæle mig selv bare en lille smule, på den måde, men jeg vil helst ikke sidde i nogen saks bagefter

Så ville jeg egentlig også høre om der er nogle af jer der ved om jeg kan bruge de lækre rabatkuponer vi (læs: os der er medlem af Ellos.dk) lige har fået ind af døren, selvom man tager det på afbetaling?

Kom frisk, kom glad med jeres erfaringer...

Jeg køber tit på ellos til hele familien. Og også engangimellen på afbetaling. Og ja der er nogle renter på men har gjort det at jeg hurtigt har udbetalt det når der har været lidt overskud og så bliver det ik ret meget mere. Rabat kup mener jeg godt du kan bruge. Men ellers så ring og bestil så kan du også få afvise have det vil blive i alt

Anmeld

28. september 2012

Annette A

Altså jeg har faktisk både kontobetaling hos hm og Ellos og er faktisk glad for det. Konto fungerer på den måde at man har et rådighedsbeløb og så betaler man en ydelse hver måned til dem som afdrag. Det koster selvfølgelig nogle renter, men sådan er det jo med den slags. Så de faste beløb jeg betaler hos dem gør så, at jeg kan indkøbe tøj til børnene når de mangler.

Dog skal man jo passe på at det ikke tager overhånd for de sætter løbende beløbet op hvis man betaler som man skal, men man kan bede dem om at der kun skal være et bestemt rådighedsbeløb. Men der er jo også fakturaordningen hvor man betaler tilbage over en kortere periode og så et lidt større beløb af gangen.

Generelt kan man jo sige at det bedste er hvis man kan købe ting kontant, sådan er det jo, men det er bare ikke altid virkeligheden at man kan det. Man skal jo bare vide hvad man går ind til og kunne styre det så man ikke havner i en masse gæld. Så det er jo en balancegang, men selv er jeg glad for mine kontoer hos både Ellos og hm. Det kører uden problemer.

Anmeld

29. september 2012

Muhmi

Kellie skriver:

Altså jeg har faktisk både kontobetaling hos hm og Ellos og er faktisk glad for det. Konto fungerer på den måde at man har et rådighedsbeløb og så betaler man en ydelse hver måned til dem som afdrag. Det koster selvfølgelig nogle renter, men sådan er det jo med den slags. Så de faste beløb jeg betaler hos dem gør så, at jeg kan indkøbe tøj til børnene når de mangler.

Dog skal man jo passe på at det ikke tager overhånd for de sætter løbende beløbet op hvis man betaler som man skal, men man kan bede dem om at der kun skal være et bestemt rådighedsbeløb. Men der er jo også fakturaordningen hvor man betaler tilbage over en kortere periode og så et lidt større beløb af gangen.

Generelt kan man jo sige at det bedste er hvis man kan købe ting kontant, sådan er det jo, men det er bare ikke altid virkeligheden at man kan det. Man skal jo bare vide hvad man går ind til og kunne styre det så man ikke havner i en masse gæld. Så det er jo en balancegang, men selv er jeg glad for mine kontoer hos både Ellos og hm. Det kører uden problemer.

Hvordan gør man med fakturaordningen fordi jeg vil hellere have det hurtigt ud af verdenen end at sidde i tre år med de betalinger

Anmeld

30. september 2012

Annette A

Muhmi skriver:

Hvordan gør man med fakturaordningen fordi jeg vil hellere have det hurtigt ud af verdenen end at sidde i tre år med de betalinger

Du kan evt gå ind på Ellos side og se under betalinger for at få de rette oplysninger for jeg er ikke helt inde i det men det kører over et langt mere tidsbegrænset periode end kontoen gør. Men kan godt forstå du foretrækker det, så har man også mere kontrol med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.