Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
serinasmor skriver: jeg ville bare ikke have det godt med at skulle låne penge (hvilket er det man gør ved afbetaling) til luksusvarer ... 1500 kr kontant ender nemt i 4500 kr på afbetaling ... vi har selv gjort det til en opvaskemaskine (selvfølgelig et helt andet sted) - den betaler vi af på endnu... det er sure penge at skulle af med hver måned for noget vi nok godt kunne have undværet hvis vi bare havde tænkt os om ... Har ikke nogle erfaringer egentlig med ellos ... kun hørt godt om dem .. men ville ikke købe hos dem som afbetaling
jeg ville bare ikke have det godt med at skulle låne penge (hvilket er det man gør ved afbetaling) til luksusvarer ... 1500 kr kontant ender nemt i 4500 kr på afbetaling ... vi har selv gjort det til en opvaskemaskine (selvfølgelig et helt andet sted) - den betaler vi af på endnu... det er sure penge at skulle af med hver måned for noget vi nok godt kunne have undværet hvis vi bare havde tænkt os om ... Har ikke nogle erfaringer egentlig med ellos ... kun hørt godt om dem .. men ville ikke købe hos dem som afbetaling
Jamen den der fælde kender jeg desværre godt... Heheh.. Vi blev "overtalt" til at købe en fladskærm (længere historie) og det ender med at vi kommer til at betale det dobbelte af hvad det egentlig er værd, når vi først er færdige... Nok også derfor jeg er en smule skeptisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Altså vi har taget et lån før , men det er virkelig mange mdr. og afbetale for noget tøj Det er 3 år
Altså vi har taget et lån før , men det er virkelig mange mdr. og afbetale for noget tøj Det er 3 år
Tror nu godt de kan overtales til at man bare betaler hvad man mangler, hvis man lige pludselig står med lidt flere penge én måned (Gad jeg godt at prøve en dag ) Kunne være jeg skal vente indtil jeg har ringet til dem i morgen.. De er altid super søde i deres kundeservice synes jeg
Muhmi skriver: Tror nu godt de kan overtales til at man bare betaler hvad man mangler, hvis man lige pludselig står med lidt flere penge én måned (Gad jeg godt at prøve en dag ) Kunne være jeg skal vente indtil jeg har ringet til dem i morgen.. De er altid super søde i deres kundeservice synes jeg
Ja det tror jeg egentlig også godt man kan .. Det kunne vi i hvert fald et andet sted
Jeg ville ikke gøre det Men det er fordi jeg har gjort det og jeg betaler stadig af på det , men jeg syntes ikke at det beløb jeg skylder bliver mindre, fordi jeg betaler så meget i rente, jeg fortryder det og når jeg engang er færdig med at betale så gør jeg det IKKE igen
Sabrina
trunte89 skriver: jeg ville ikke gøre det hos dem. gjorde det til et kamera for et par år siden, og der er bare vildt mange renter og gebyrere. betalte 200 af om måneden, men efter et år havde jeg kun betalt et par hundrede af dem oprindelige regning!
jeg ville ikke gøre det hos dem. gjorde det til et kamera for et par år siden, og der er bare vildt mange renter og gebyrere. betalte 200 af om måneden, men efter et år havde jeg kun betalt et par hundrede af dem oprindelige regning!
Laulund87 skriver: Jeg ved ikke med Ellos, men er ret sikker på at H&M kører med totalt rente- og gebyrfri afbetaling Ved godt det ikke var det du spurgte om, men hvis nu du var nødt til at finde på noget andet
Jeg ved ikke med Ellos, men er ret sikker på at H&M kører med totalt rente- og gebyrfri afbetaling Ved godt det ikke var det du spurgte om, men hvis nu du var nødt til at finde på noget andet
Der er også renter på hos H&M..
bagger26 skriver: Der er også renter på hos H&M..
Okay jeg har ikke selv et lån der, men min veninde har og hun siger hun ikke betaler renter Hun snakkede om at der kun kommer renter på hvis man misligeholder betalingen.
sabi1979 skriver: Jeg ville ikke gøre det Men det er fordi jeg har gjort det og jeg betaler stadig af på det , men jeg syntes ikke at det beløb jeg skylder bliver mindre, fordi jeg betaler så meget i rente, jeg fortryder det og når jeg engang er færdig med at betale så gør jeg det IKKE igen Sabrina
Okay, har du ikke mulighed for at betale et større beløb så du kan komme af med det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128